Skip to content

«Cu Nicu, era ca în Occident»

4 Ianuarie 2014

zxxxÎn perioada în care a activat ca “principal” la Inter Sibiu, Viorel Hizo a avut susţinerea prim-secretarului judeţului, Nicu Ceauşescu. În opinia “Dulăului”, fiul fostului dictator a fost un om corect, cu mult peste toţi preşedinţii de cluburi din zilele noastre.Libertatea: Cum era văzut Nicu Ceauşescu în lumea fotbalului? Viorel Hizo: Ca un om de mare caracter şi onoare. Echipa nu ducea lipsă de nimic. De fapt, cei din Sibiu trăiau ca in occident.

În perioada în care a activat ca “principal” la Inter Sibiu, Viorel Hizo a avut susţinerea prim-secretarului judeţului, Nicu Ceauşescu. În opinia “Dulăului”, fiul fostului dictator a fost un om corect, cu mult peste toţi preşedinţii de cluburi din zilele noastre.

VIORELHIZOCum era văzut Nicu Ceauşescu în lumea fotbalului?

Viorel Hizo: Ca un om de mare caracter şi onoare. Echipa nu ducea lipsă de nimic. De fapt, cei din Sibiu trăiau ca în Occident. Oprea tirurile cu carne şi o dădea populaţiei. Niciodată nu a vrut să facă blaturi cu echipa. Îşi dorea tot timpul să-i bată pe cei de la Dinamo, Steaua şi Victoria. Nu se băga în combinaţii cu trucări de meciuri. Chiar dacă o să mi-i pun în cap pe mulţi, nu cred că există la ora aceasta vreun preşedinte de club mai corect ca el.

Pe ce prime se juca atunci?

Erau bani mulţi pentru acea perioadă. Jucătorii mai primeau în plus şi apartamente, maşini, dar erau băgaţi şi la facultăţi. Am lucrat doi ani şi jumătate cu Nicu Ceauşescu, dar niciodată nu a intrat în vestiar să ţipe la noi, indiferent cât de supărat era. Banii ni-i dădea la timp, toată lumea era mulţumită. Nicu nu a făcut nimic incorect. Oamenii îl regretă şi acum în Sibiu. În primele zile de după Revoluţia din 1989, au trebuit să schimbe procesul de la Sibiu la Bucureşti pentru că lumea venea în sala de tribunal cu flori. Nicu era foarte iubit.

nicukoT300Ce ne spuneţi despre perioada Rapid?

La Rapid am fost de multe ori. Mai întâi în 1993, apoi în 2001 şi în 2004. Ultima oară, în locul lui Dan Petrescu. Am pus echipa pe picioare, dar s-a renunţat la mine. Din păcate, nu am avut susţinere din partea patronului George Copos. Cu George Copos e greu să lucrezi. Este imprevizibil.

Zice că n-a făcut blaturi la Ceahlăul

Viorel Hizo nu poate uita rezultatele pe care le-a avut cu Ceahlăul Piatra Neamţ de-a lungul timpului. “A fost o perioadă extraordinară. Am adus la Piatra Neamţ echipa Juventus Torino şi nu am pierdut în două manşe. Am trăit perioade frumoase din viaţa mea la Ceahlăul, pe care nu le pot uita. Nu am fost băgat niciodată în combinaţii cu meciuri aranjate. Dacă era aşa, vă daţi seama că Rapidul sau Dinamo nici nu se uitau la mine. Dacă s-a făcut ceva necurat, a fost peste capul meu”, a menţionat Hizo.nicuu

No comments yet

Lasă un răspuns

