Sări la conţinut

In septembrie 1977, Ion Iliescu l-a invitat pe Nicolae Ceausescu la deschiderea anului universitar la Politehnica Iasi. Vezi o fotografie inedita! Interviu cu Ion Ceausescu!

iunie 9, 2010


Pe vremea când era director la “Editura Tehnică”, Ion Iliescu citea în fiecare dimineaţa revista “Pravda”. Îl aştepta pe birou. Uneori toţi angajaţii erau nevoiţi să umble în vârful picioarelor pe culoare pentru că şeful avea o întâlnire importantă. Cu un “nepot”, pe numele lui Virgil Măgureanu. Petre Roman era doar un simplu “autor” de carte.

De Sfântul Ion, redactorii vroiau să-l sărbătorească, însă tovarăşul director refuza sistematic, explicând că nu le are cu sfinţii. După ce a ajuns preşedinte a devenit însă specialist în făcut cruci pe la felurite hramuri şi sfinţiri de mandat.

Nu bea, nu fuma, nu-şi lua bon de ordine la bufetul editurii unde se aduceau din când în când nişte pui sfrijiţi. Spunea că are el alte surse. Dar cum suma viciilor e constantă, îşi conducea Dacia ca nebunul. Şi odată un angajat l-a suprins cu mîna pe sînul secretarei, blondă şi cam purie. Gestul era unul patern.

În ziua de 22 decembrie, făcea ture pe scările de marmură ale Casei Scânteii. Şi dădea telefoane. “Să vin?”. “Nu e încă momentul. Mai stai un pic!”, se pare că i se răspundea. Când s-a dus, s-a dus de tot!

La Editura Tehnică, Ion Iliescu era poreclit Giuseppe.

Sursa: redactor Editura Tehnică

Ion Iliescu scrie pe blogul sau despre volumul, „După 20 de ani“. Si mai adauga : „Volumul cuprinde si o expunere prezentata la Institutul National pentru Studiul Totalitarismului despre „1971 anul schimbarilor ideologice in Romania”


Ion Iliescu 22 decembrie 1989:
Am convieţuit cu ţiganii în Olteniţa. Şi erau ţiganii muncitori, care o duceau cel mai greu, şi erau lăutarii, care erau aristocraţia ţigănească”, a explicat Iliescu.

El a arătat că, înainte de anul 1950, se ofereau ţiganilor lăutari anumite „condiţiuni”, date de faptul că aceştia îşi desfăşurau activitatea în cârciumile de pe lângă magaziile de cereale.

„Când s-a dezvoltat industria în oraş, au dispărut cârciumile. După anii 1950 a fost o schimbare de raporturi de forţe. Lăutarii au intrat într-o situaţie mai delicată, neavând debuşeu. În schimb ţiganii muncitori – fierari, lucrau în lemn, creşteau bivoliţe, spoiau pingiri, cositoreau vasele din cupru – şi-au găsit posibilitatea să se integreze. A apărut şantierul naval, mulţi s-au integrat, au deveni sudori, meseriaşi. Femeile şi-au găsit de lucru într-o filatură, s-a schimbat raportul dintre ei. Aceştia au prosperat, şi-au construit case noi”, a spus Iliescu.

Ion Iliescu: „Ceauşescu, “a întinat” “numele Partidului Comunist Român”

Mărturiile ultimului frate – Ion Ceauşescu

Mărturiile ultimului frate al familiei Ceauşescu se vor a fi simple cugetări ale unui om onest care a avut parte de multe împliniri, dar şi de decepţii de-a lungul existenţei sale umane.
El este conştient că-i datorează mult fratelui Nicolae pentru binele pe care i l-a făcut mai ales-o în anii tinereţii, dar şi mai pe urmă, însă continuă să creadă că formarea lui ca om i se trage dintr-o genă străbună, care şi-a pus amprenta şi pe caracterul şi comportamentul unora dintre fraţii săi. Între şansa preamăririi oferită de apartenenţa la clanul Ceauşescu şi cea de truditor de rând, el a ales pe ultima. Se simţea atât de atras de glia străbună, încât pentru a-şi asigura existenţa materială, a coborât la nivelul unui simplu muncitor agricol. Asta se întâmpla pe vremea când era student la Institutul Agronomic.

Aşa a fost începutul. Ce a urmat se împarte într-o perioadă îndelungată de extaz, dar şi de agonie. Omul socotit a fi printre cei mai iubiţi dintre agrarienii vremurilor comuniste se vede astăzi marginalizat şi chiar repudiat de unii care s-au ridicat pe umerii lui, cum s-ar spune. Denigrarea îl doare, dar nu l-a frânt încă definitiv. Dialogul cu domnia sa conţine şi elemente de mărturisire atât din viaţa personală, dar mai ales din cea profesională. Pe parcursul discuţiilor care vor urma vom face trimiteri ce ţin şi de intimitatea familiei Ceauşescu, dar mai ales de rolul pe care l-a jucat acest om, de rangul II, cum îi place lui să spună, în clădirea celei mai performante horticulturi din interiorul Cortinei de fier.

Au fost la tata 10 şi a rămas doar unul!

– De fapt, câţi aţi fost la casa tatălui dumneavoastră, domnule Ion Ceauşescu?

– Să-i pomenesc în ordinea venirii lor pe lume: prima a fost Niculina, apoi Marin, Nicolae Ceauşescu, Maria, Florea, Nicu (generalul de la şcoala de securitate), Ilie, Elena, Costel (care a murit la vârsta de 5 ani) şi Nelu, adică eu.

– Despre părinţi s-a scris mult, nu şi despre străbuni: de unde se trage viţa ceauşeştilor?

Ceea ce ştiu este că ei se trag de undeva de pe alte meleaguri. Sunt un fel de venetici. Nişte oameni care la vremea lor au fost bogaţi. Bunicul dinspre tata avea 250 hectare de pământ arabil. Bunicul dinspre mama avea şi el 160 de hectare.

– Cum este posibil ca nişte oameni atât de bogaţi să aibă în interiorul lor germenele comunismului?

– Aiurea! Erau oameni gospodari şi cu credinţă în Dumnezeu. Bunicul dinspre mama era primul cântăreţ în strana bisericii din Scorniceşti, iar mama până la sfârşitul zilelor a fost o evlavioasă. Ea îşi făcea aceeaşi rugăciune de seara şi dimineaţa chiar în vila în care locuia împreună cu Nicolae.

– Cum explicaţi atunci această înstrăinare a copiilor faţă de Dumnezeu?

– Fratele Nicolae şi Elena au fost, într-adevăr, nişte atei. Molima aceasta s-a extins şi la unii dintre fraţi. Credinţa din interiorul nostru n-a pierit însă niciodată. Amintiţi-vă doar de cele întâmplate la înmormântarea mamei. A fost o slujbă religioasă cum rar se putea vedea pe acele vremuri. Ei bine, ea a fost organizată împotriva voinţei celor doi. Nu prea le-a căzut bine, dar cei care am „complotat“ ştiam că facem o faptă creştinească pe care şi astăzi o rememorez cu evlavie în clipele de singurătate, care sunt din ce în ce mai multe.


Funeraliile Alexandrei Ceauşescu, mama preşedintelui Nicolae Ceauşescu, ce a avut loc în ziua de 7.VII.1977, în comuna Scorniceşti, judeţul Olt. (7.iulie.1977)

Nicolae Ceausescu insotit de Ion Iliescu 1979



Iliescu cu Ceausescu la Iasi

Ion Iliescu ministrul tineretului cu presedintele Romaniei Nicolae Ceausescu, 1969.

Ion Iliescu zice ca a fost „marginalizat”, din poza 1978 nu reiese, vedeti-o si pe Elena Ceausescu (in spatele lui Nicolae Ceausescu.)

Iliescu ii serveste sagetii Elenei Ceausescu 1976

Ion Mihai Pacepa 2009 interviu:
În 1988, într-un interviu cu Dr. Michael Ledeen, consilier pentru terorism al Preşedintelui Ronald Reagan, publicat în revista franceză Politique Internationale, am prezis posibilitatea ca Kremlinul să organizeze o lovitură de stat în România menită să-l înlocuiască pe Ceauşescu cu Ion Ilici Iliescu, un comunist educat la Moscova, al cărui tată fusese atât de devotat lui Lenin încât şi-a botezat propriul copil cu numele lui. Pe ce mi-am bazat această afirmaţie? În anii 1970, când am avut în subordine U.M. 0920/A, o unitate specială a Departamentului de Informaţii Externe (DIE) ce era însărcinată cu activitatea contrainformativă împotriva URSS, aceasta a depistat şi înregistrat magnetic contactele secrete pe care Ion Ilici Iliescu, atunci secretar al CC al PCR pentru propagandă şi agitaţie, le-a avut cu un membru al unei delegaţii „ideologice” sovietice în vizită la Bucureşti. Acesta i-a spus: „Kremlinul ar fi mai fericit cu tovarăşul Iliescu în fruntea Partidului Comunist Român”. Kremlinul se temea că românii îl urau pe Ceauşescu atât de înverşunat încât l-ar fi putut izgoni fără intervenţia Moscovei, şi că ura împotriva lui Ceauşescu va degenera în ură împotriva comunismului care ar fi putut merge atât de departe încât România să ceară retragerea din Pactul de la Varşovia. Kremlinul se temea de asemenea şi că o eventuală relaxare politică în România ar fi putut exacerba dorinţa populaţiei din Republica Moldovenească de a se uni cu Patria Mamă, creând astfel un val de fervoare naţionalistă în alte republici sovietice
———
Pacepa: „Ceauşescu, care ştia de la U.M. 0920/A că sovieticul ce l-a contact pe Ion Iliescu venise în România să recruteze aderenţi pentru o lovitură de stat în România, a ascultat de câteva ori banda de magnetofon ce conţinea înregistrarea acestei convorbiri pe care Iliescu, bineînţeles, nu i-o raportase. La scurt timp după aceasta Ceauşescu l-a îndepărtat pe Iliescu din anturajul său apropiat, numindu-l secretar al unui comitet judeţean de partid. Pentru a nu irita Moscova, Ceauşescu l-a păstrat însă membru supleant al Comitetului Politic Executiv, dar a ordonat U.M. 0920/A să-l ţină pe Iliescu în continuă supraveghere. (După ce am părasit România, U.M. 0920/A şi-a schimbat indicativul în U.M. 0110 şi a fost condusă de generalul Victor Neculicioiu.”

Cadou pentru conducătorul huiduit…Ion Iliescu

10/06/2010

de Silviu Sergiu

Dacă tot și-a lansat o carte la Bookfest și a fost huiduit de ”Noii golani”, m-am gândit să-i fac  cadou lui Ion Iliescu aceste foto-documente SENZAȚIONALE, ca să-i mai treacă supărarea!!!! (Sursa ceausescunicolae.wordpress.com) MULTUMESC SILVIUI SERGIU DE LA EVENIMENTUL ZILEI!

99 comentarii leave one →
  1. iunie 9, 2010 12:34

    „Totalitarismul” ????? !!! ha-ha-ha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

  2. georgica permalink
    iunie 9, 2010 12:35

    Gabriela Cristea o nesimtita si o c–a ca majoritatea papitelor din ziua de azi.Sa-i fie rusine cit o trai

    Apreciază

  3. Emil permalink
    iunie 10, 2010 00:32

    hehehehe…. daca se continua politica lui ceausescu nu se ajungea la criza. asa cum a fost (ca nu-i cum se zice azi) cu economia aia neperformanta ceausescu n-a lasat datorii, a fost singurul din lume care si-a platit datoriile (a participat toata suflarea romaneasca). A fost greu dar n-a murit nimeni de foame si se pare ca a mai strans si ceva aur in visteria nationala, ca de-aia s-au grabit acum cei de la fmi sa ne crediteze.

    Acum insa se anunta vremuri grele si pentru romani.

    Apreciază

  4. iunie 10, 2010 03:08

    @Emil,
    da-i la dracu’ de capitalisti mascati au distrus tara asa este cum spui Ceausescu a stiut sa ghestioneze situatiile de criza astia mai destepti sa-u pus la furt.

    Apreciază

  5. mirela permalink
    iunie 10, 2010 03:30

    Pantofar semianalfabet, dar a facut misto si de Est si de Vest, a urmarit interesele NATIONALE si a fost impuscat ca un caine pentru, CULMEA!!!!, SUBMINEAREA ECONOMIEI NATIONALE SI PENTRU GENOCID! Dar „emanatii” loviturii de stat din 1989 cu ce se ocupa de 20 de ani? De FURTUL AVUTIEI NATIONALE, GENOCID IMPOTRIVA POPORULUI ROMAN SI INGRASAREA CONTURILOR PERSONALE DIN ELVETIA!!!
    RUSINE!

    Apreciază

  6. iunie 10, 2010 03:52

    @Mirela,
    nu a fost nici semi nici analfabet macar asta a putut sa spune Iliescu cand l-am intrebat pe blogul sau, ceea ce nu inteleg este cum poate iliescu sa zica ca regimul lui ceausescu s-a schimbat in 1971, schimbari idiologice? adica pina in ’71 n-a fost dictatura, numai dupa 1971 cand iliescu a fost marginalizat, dar daca-i asa de ce a continuat sa slujeasca acest regim TOTALITAR asa cum se vede clar in poze, 1977, 1978 ?

    Apreciază

  7. carmen permalink
    iunie 10, 2010 05:58

    DA! A FOST LOVITURA DE STAT ASA CUM LA TARGOVISTE CEAUSESCU A DENUNTAT!DA! AU FOST(AGENTURILE SRAINE )CARE AU ADUS TARA ASTA IN SITUATIA DE COLAPS ECONOMIC>>>S A DORIT !

    Apreciază

  8. th1969b permalink
    iunie 10, 2010 07:26

    astia care s-au perindat pe la putere de ar fi fost macar pe jumatatea lui Ceausescu,in cea ce priveste iubirea de tara.Am ajuns sclavi in propria noastra tara,sclavii vestului si asta datorita lui Iliescu .Marea majoritate a poporului il regreta pe Ceausescu,cine nu il regreta sunt hotii care au jefuit tara ,marii patroni de azi.O sa vina si ziua judecatii,paziti-va spatele!

    Apreciază

  9. iunie 10, 2010 07:45

    MIJHTO,DA’INTRA SHI TU PE BLOGUL MEU VEZI RUBRICA ADOLESCENTI

    Apreciază

  10. iunie 10, 2010 07:49

    @Carmen,,
    sunt de-acord cutine !
    sa mai scrii !
    ––––––
    @Th1969b,
    asa este am devenit sclavii noului regim semi-neo-comunist!

    Apreciază

  11. iuliana permalink
    iunie 10, 2010 07:52

    Ovidiu-mic şi dulcik-cartianu pregateşte al ıılea volum!pına şi ilici a scos carte,sa mi spui acum repede,domnia ta ,care eşti nu numai talentat-eşti profesionist-!!!(se vede de la o poşta !!!)-de ce nu strıngi tot ıntr o carte-?!pt. ca ce au scris altzii ramıne* jucarie* lınga ce scrii tu,datele,documentele,pozele,care le ai strınsselectat cu o munca grea ,meticuloasa,prin arhive,de ce sa ramına ın arhiva blogului ?!cınd pot sa serveasca poporului pt.aflarea adevarului!!!
    O carte,cu locul naşterii,copilaria,tineretzea,cariera politica şi toata viatza lor şi a copiilor,adica -omul ceauşescu şi familia,iubirile,tradarile din partea celor mai apropiatzi şi sa ınkei cu lovitura de stat!!!de ex:-!viatza şi sfırşitul fam.ceauşescu!…sau ştii tu nu se cade sa tzi dau eu idei !!! dar -trebuie -sa faci aceasta carte !!!

    Apreciază

  12. un om oarecare permalink
    iunie 10, 2010 07:57

    SI EU AM POZE CU ILIESCU IN DECEMBRIE 1989…DAR NU DORESTE NIMENI de undeva de sus A LE PUBLICA…ZIC A FII FOARTE PERICULOASE PT A FII PUBLICATE

    Apreciază

  13. iunie 10, 2010 08:24

    click http://www.anno1777.com/index.php?i=3341

    Primul joc social in care poti schimba moneda virtuala pe bani reali.Este 100% GRATIS. Deschiderea unui cont iti ia 2 minute.Poti fi proprietar de firma, politician sau militar.Exista peste 20 de tipuri de companii de la restaurante la banci sau loterii.Poti face bani cu propria revista indiferent de ce subiect abordezi.Poti cumpara si vinde orice, inclusiv alti jucatori.Invitat-ti prietenii si castiga impozite pe viata.

    Apreciază

  14. iunie 10, 2010 08:29

    @IULIANA,
    iti multumesc foarte mult pentru aprecieri, esti o fata tare buna.

    Sa stii ca m-am gandit la asta daca voi scria o carte asa cum zici tu ii bat pe toti si pe Cartianu.
    Am nevoie de banii si trebuie sa scriu adica sa ma apuc de scris.

    Sa fii sanatoasa !!!!

    Apreciază

  15. iunie 10, 2010 16:22

    Placerea a fost de partea mea:)

    Apreciază

  16. iunie 10, 2010 16:32

    @Multumesc Silviu
    cand am timp liber ma uit la B1TV, dimineata ori in cursul dupa-amiezii. Imi place felul de cum EvZ colaboreaza online cu B1TV si cum comunicati cu publicul prin messenger, dar si pe tine te vad acolo ori te citesc la EvZ.

    Daca vrei poti sa pui in ziar pozele, sau la B1TV.

    Apreciază

  17. iuliana permalink
    iunie 10, 2010 16:53

    DOMNULE SİLVİU SERGİU,ESTE FFFFF.BİNE VENİT ACEST*CADOU* PT.DOMNİA SA İLİESCU,SUNT SİGURA CA Iİ ESTE DOR DE MAMA SA .

    Apreciază

  18. iuliana permalink
    iunie 10, 2010 16:58

    OVİDİU -MİC Şİ DULCİK- PE TİNE CIND TE VOM VEDEA IN REALİTATE…ADİCA POZA ? NU NUMAİ EU…Şİ CEİLALTZİ CİTİTORİ SUNT PRECİS CURİOŞİ SA TE VADA !

    Apreciază

  19. iunie 10, 2010 17:03

    @IULIANA,
    daca vrei sa vezi poza mea te trimit la alt blog tot al meu adica blogul meu principal scriu link-ul mai jos. Sus unde-i banner-ul la dreapta sunt eu, dar voi mai pune poze, dar numai ce a reusit…

    http://stirea.wordpress.com/

    ps. aici tot eu sunt dar la 8 ani…

    Apreciază

  20. iuliana permalink
    iunie 10, 2010 19:47

    OVİDİU,DESİGUR AM BANUİT CA TU EŞTİ AİCİ, MİC,IN POZA,DİN ACEST MOTİV ITZİ ZİC -MİC Şİ DULCİK-,SPER CA NU TE Aİ SUPARAT !

    Apreciază

  21. iunie 11, 2010 06:29

    @IULIANA,
    Nu, nicdecum sa ma supar este un compliment pentru mine.

    Apreciază

  22. cdascas permalink
    iunie 11, 2010 11:13

    o jigodie iliescu asta a inpuscat un om ca sa vina el la putere sa distruga tara asta nu so gasi nimeni acum sa il impuste si pe el da lasa ca moare si sigur o gramada de insi o sa se duca si o sa se pise pe mormantul lui in semn de respect

    Apreciază

  23. iunie 11, 2010 11:23

    @Cdascas,
    sunt de-acord cu tine, dar cine dracu-l protejeaza asa de usor ca sa scape de tribunale si procese?

    Apreciază

  24. Micuţu permalink
    iunie 11, 2010 11:27

    Îmi place Sergiu, combate imparţial, la emisiunile de B1 şi cît îl citesc pe net.
    Cum ar fi fost dacă era internetul aşa de dezvoltat în 1990, cînd 90% din alegători au votat cu Ilici Iliescu ? Acum văd(vedem) „zvonerii” şi „răspîndacii” pensionari din tagma roşie cum iar trunchiază adevărul . Cînd mă opuneam lui Iliescu în ’90, eram înjurat şi ameninţat cu ….bătaia şi altele. Acum cînd mă reîntîlmesc cu ăia şi le amintesc ce ziceau atunci, în public, o dau cotită. Ca nu cumva să afle copii lor şi ceilalţi prteneri sociali , despre militarea lor de atunci! ?
    Nu s-a găsit nici un Havel în România în ’90?
    Numai ultimul(kk) de pe o listă!
    Era o vorbă : Trandafir votaţi, trandafir o să mîncaţi , la 25 de lei kila!
    Ar fi multe de scris , dar nu mai am timp. Am mai cîrîit la altcineva , tot pe pressul ăsta . Vezi aici :http://mickelasblog.wordpress.com/2010/06/11/fosta-mineriada-si-actuala-pensionariada/#comments

    Apreciază

  25. gogu permalink
    iunie 11, 2010 12:14

    Cel mai bun presedinte al României. Cu siguranţă va rămâne în istoria României

    Apreciază

  26. iunie 11, 2010 13:15

    Gogu si Micutu,

    Aveti dreptate, Iliescu era si este agent rus, din 1971 a incercat sa deie o lovitura de stat. Acum scrie carti de istorie, cum el marele revolutionar anti-comunist a salvat poporul roman din mina dictatorului Ceausescu care a intinat numele Partidului Comunist Roman. Din pacate sunt multi care sunt manipulati de acesti marginalizati, agenti GRU, KGB, tradatorii care au format banda de „asasini” CFSN.

    Apreciază

  27. iunie 11, 2010 15:23

    Declaratia asta a lui Iliescu, că “aceşti tineri sunt minţi rătăcite şi folosite ca masă de manevră de anumite persoane care au interese politice” parca am mai auzit-o la revolutie, din gura lui Ceausescu ??? E putin mai „imbracata”, insa. Pana prin anii 1980 a fost binisor in RO, in sensul ca nu rabda nimeni de foame, cu exceptia celor care faceau vreo manifestatie/declaratie anticomunista si a celor care se plimbau mai mult prin vest. Totusi, crimele din timpul mineriadelor nu sunt scuzabile si ar fi trebuit sa fie judecati criminalii. Iar revolutia din 89 e clar ca nu a fost a noastra, ci a rusilor si prielnica tiganilor, care au stiut sa se foloseasca de fiecare data de situatia de anarhie.

    Apreciază

  28. Stefan Caliga permalink
    iunie 11, 2010 15:27

    Cine si-a inchipuit vreodata ca Iliescu Ion, „baiatul de mingi” al toapei de renume mondial ar putea vreodata sa renunte la idealurile „tineretii sale revolutionare’ s-a inselat amarnic. Nu vorbea oare Ion Iliescu despre „intinarea idealurilor comunismului” cand facea referire la Odios in decembrie ’89?
    Ca Ion Iliescu a ramas toata viata acelasi om o dovedeste si discursul sau adresat minerilor in iunie 1990 la Pavilionul Expozitional de langa Casa Presei.
    In ochii multora el ramane ceea ce este in fapt: un personaj odios!

    Apreciază

  29. iunie 11, 2010 16:29

    @Eu,
    Sa stii un lucru ca toti astia care se auto-declara salvatorii neamului sau care au luptat prin intuneric ca sa-l termine pe Ceausescu sunt de-fapt oamenii cei mai odiosi care de-fapt ei l-au impins pe ceausescu sa-si faca cultul adica spre dezastru, el Ceausescu a fost manevrat de acesti oameni tovarasii chiar din anturajul sau, de-fapt au vrut sa-l indeparteze de la putere inca in 1971, ca sa puna ei mina pe putere si ca sa jefuiasca patrimoniul tarii, nu le-au reusit pina in 1989 cand Gorbaciov a pus cruce pe sotii Ceausescu iar agentii GRU-KGB, l-au incoronat pe Iliescu si gasca lui de securisti, marginalizati, puscariasi, si tradatori.

    Apreciază

  30. iunie 11, 2010 16:30

    @Stefan Caliga . Iliescu ramane un odios pt. ca a fost format la scoala de partid comunista. E un produs 100% comunist si a fost crescut in ograda dictatorului. Poate ca a avut si atunci oarece opinii proprii, divergente politicii dictatoriale, insa vorbeste ca un activist de partid (comunist) autentic. Mi-amintesc de faptul ca, presedinta de detasament fiind, in 4 martie ’77, sambata, tocmai pregateam un cuvant in cadrul unei activitati pioneresti – cred ca trebuia sa numesc presedinti de detasament in randul organizatiei de pionieri =)). Eu n-am putut sa leg niste fraze pe hartie prin care sa aduc multumire partidului, asa cum se cerea. Cred ca Dumnezeu mi-a aflat suferinta, ca s-a cutremurat pamantul si am fost cea mai fericita, pt. ca s-a daramat putin scoala, iar „activitatea pioniereasca” n-a mai avut loc, fiindca luni a trebuit sa ne mutam in alta scoala.

    Apreciază

  31. iunie 11, 2010 16:34

    @Stefan Caliga,
    Iliescu si-a tradat propia mama adica pe Elena Ceausescu care-l ducea pe micul ilici de minutza ca sa-si viziteze tatal Alexandru in puscarie ca pina la urma sa faca praf din poporul roman si din patrimoniul tarii.

    Apreciază

  32. E.Staicu permalink
    iunie 11, 2010 17:37

    F.F. interesant articolul. As dori sa citesc mai multe materiale de acest gen deoarce sunt plecat de 33 de ani din tara si stiu ce inseamna comunismul in speta. Astept cu nerabdare, celor sau celui care aavut curajul sa scrie sa imi trimiata pe adresa de E mail de mai sus . Cu respect un adevarat anticomunist E.Staicu Amsterdam

    Apreciază

  33. theodor permalink
    iunie 12, 2010 05:14

    Dumnezeule avea atatea intalniri si contacte atat de importante…………………… Uite unde am ajuns suntem ,,nimeni in politica mondiala”. Nu ne mai vrea nimeni ca parteneri de afaceri sau culturali.Eu unul sunt tanar, ca sa zic dar nu am vazut un alt sef de stat sa aiba intalniri cu sefi de stat atat de mari si de importanti ca Ceausescu. Dumnezeu sa-l ierte! a fost mare patriot………………. pacat!

    Apreciază

  34. clujanu permalink
    iunie 12, 2010 08:30

    as vrea sa vad o poza cu tovarasu basescu si cu presedintele albaniei. a fost pana la urma?

    Apreciază

  35. chirita permalink
    iunie 12, 2010 08:39

    @silviu-sergiu :
    Daca articolul a avut ca scop un eligiu la perioada ceausista, atunci, punct ochit, punct lovit.
    Sper insa, pentru un jurnalist atitrat, ca a facut un articol „unde dai si unde crapa”.

    Apreciază

  36. iuliana permalink
    iunie 12, 2010 08:41

    DA,CEAŞESCU A FOST DUR,…HAİDE..DACA VA FACE FERİCİTZİ-DİCTATOR-!
    DE CE ?!….PAİ EL -ŞTİA BİNNNEEEEE…CE POAME ARE LA UŞA CASEİ/PARTİDULUİ….!!!…A FOST DUR…Şİ *BRAVİİ, CİNSTİTZİİ,PATRİ-HOTZİİ CMUNİŞTİ*-UNİİ-TOT L AU/AU TRADAT TZARA !!!…..DACA NU İ TZİNEA …IN FRIU….SE ALEGEA PRAFUL DE ATUNCİ….!!!KİAR DACA NE DOARE….TREBUİE SA RECUNOAŞTEM….CA UNİİ CONCETATZENİ…KİAR DACA AU STUDİAT-NU AU REUŞİT SA FİE–Şİ OAMENİ–!!!….SUNT CORUPTİBİLİ….DOVADA-CEAUŞESCU INAİNTE DE MOARTE A ZİS:…’Şİ AU VINDUT TZARA PE UN PUMN DE ARGİNTZİ…!!! SUNTETZİ/ROMANİA ESTE IN PERİCOL!!!…AGENTURİLİ VOR SA IMPARTA,VINDA ROMANİA….’!!!
    ….E….ACUM SA Mİ SPUNETZİ DACA A AVUT SAU NU DREPTATE ?!…..
    CEAUŞESCU A FOST DUR,DACA VRETZİ-DİCTATOR-,DAR Şİ A İUBİT TZARA Şİ POPORUL !!!L A VRUT -KİAR DACA FLAMIND UNEORİ-LİBER,İNDEPENDENT,NESUBJUGAT,MINDRU,CU ONOARE, -NU SLUGA Şİ MİLOG LA-POMANA-STRAİNİLOR…!!!…A MURİT IN TZARA LUİ MULTİUBİTA Şİ IN FATZA MORTZİİ -NU A CLİNTİT-!!!…A CINTAT İNTERNATZİONALA…PINA LA ULTİMA SUFLARE…!!!KITZİ DİNTRE NOİ AVEM UN ASEMENEA CURAJ?!CITZİ SUNTEM GATZA SA MURİM PENTRU TZARA ?!
    CEAUŞESCU A FOST CEL MAİ MARE PATRİOT PE CARE LA AVUT ROMANİA DE LA CUZA INCOACE !!!A MURİT CU LACRİMİ PE OBRAZ….TOT PENTRU -NOİ-A PLINS…ŞTİA CE NE AŞTEAPTA !!! DUMNEZEU SA L İERTE,Şİ SAİ TZİNA SUFLETUL LA LOC DE LUMİNA VEŞNİCA !!!

    Apreciază

  37. vasile ion permalink
    iunie 12, 2010 08:55

    JOS ILIESCU! A FOST MANA DREAPTA A LUI CEAUSESCU! A STIUT CUM SA-L OMOARE! I-A STIUT SLABICIUNILE! A STIUT CAND ESTE MOMENTUL! ILIESCU SI TRADATORII TARII CARE ASTAZI SUNT MILIARDARI! SA MORI IN CHIN SI FOC DE ARMA ILIESCULE!

    Apreciază

  38. iunie 12, 2010 10:03

    @Theodor,
    asa e a fost un mare patriot, dar toti patriotii au avut un sfarsit asemanaor. Romania pe vremea lui Ceausescu a fost o tara respectata si apreciata, Ceausescu a stiut sa promoveze relatii, a fost un geniu.

    @Vasile Ion,
    Iliescu l-a ucis pe Ceausescu pe un singur motiv ca nu a ascultat de rusi, si a intinat numele Partidului Comunist Roman, adica a murdarit comunismul lui Iliescu acel nobil comunism in care Iliescu tare mult tinea de-aia a platit cu viata ca a incercat sa se dezlege de Moscova.

    @Clujanu,
    sincer habar nu am.

    Apreciază

  39. iunie 12, 2010 10:17

    @IULIANA,
    Asa este, dar ai uitat ceva Ceausescu a cantat mai intai „Desteapta-te Romane. Iliescu a comis o crima odioasa el a cenzurat o parte din asa-zisul proces unde Ceausescu a cantat imnul DESTEAPTA-TE, el criminalu a modificat si stenograme, de exemplu aia din 22 a disparut, iar aia din 17 a fost modificata el iliescu a adaugat ca Ceausescu a dat ordin sa se traga in popor un lucru ne-adevarat, chiar la proces a zis, a vrut sa demisioneze dar iliescu a sters pagina 9. Apoi ca sa aiba un argument a in capetele de acuzare a fost adaugata chestia aia cu conturile din strainatate si ca a incercat sa fuga din tara cu o valiza de miliarde de dolari, dupa ce iliescu l-a ucis pe Ceausescu a pus mina pe avere si a furat patrimoniul tarii, asa au ajuns miliardari fostii securisti si tradatorii asadar de-aia astazi suntem intr-o situatie dificila in economie etc.

    Noroc ca Parlamentul a investigat a cercetat 3 ani si a ajuns la concluzia ca Ceausescu a fost om cinstit si nu a furat un leu asa ca l-au omorat lacomii si javrele comuniste care s-au transformat brusc in democrati.

    Apreciază

  40. iuliana permalink
    iunie 12, 2010 11:02

    DRAGA OVİDİU,CEAUŞESCU A FACUT Şİ UNELE GREŞELİ,DE EX.1-LUMEA TREBUİA SA CİRCULE LİBER,CA ACUM…..AR Fİİ VAZUT ATUNCİ….LUMEA…CUM STAU TREBURİLE….CA NU ESTE ROZ …NİCAİERİ IN LUME. 2-ESTE DOAR O PARERE-SECURİTATEA CRED CA A FOST CAM…DURA….O SA ZİCETZİ CA DOAR DEAİA ESTE SECURİTATE …NU AGENTZİE DE …TURİSM !…DAR CRED CA LİBERTATEA EXPRİMARİİ,A OPİNİEİ,INCLİNATZİEİ /SİMPATİEİ POLİTİCE TREBUİAU SA FİE -L
    İBERE-….DAR CUM ERA SA LE LASE CEAUŞESCU -LİBERE- CIND -MOSCOVA- ORDONA !!!MOSCOVA NE A CONDUS !!!CEAUŞESCU -SUB BOCANCUL KGB.-,A FACUT Şİ EL CE A PUTUT ,Şİ PT CA A VRUT MAİ MULT,MAİ BİNE,LİBERTATE ,DEMOCRATZİE,PT. POPORUL LUİ İUBİT-A PLATİT CU VİATZA-!!!….SLUGİLE KGB….NU PUTEAU SA FURE…Şİ SA IMPARTA ROMANİA CIT ERA EL IN VİATZA !!!CEAUŞESCU A CONDUS CUM A PUTUT(IN LİMİTELE PERMİSE DE MOSCOVA),A FOST BUN SAU RAU,DAR A LASAT MULTE IN URMA LUİ ,NU NEGATZİ CA VA BATE DUMNEZEU,Şİ A İUBİT POPORUL,A FOST UN ADEVARAT PATRİOT!!!….MULTE LUCRURİ NU LE ŞTİA….A FOST TRAS PE SFOARA…NU ŞTİA POPULATZİA CIT DE GREU TRAİA…İ AU FOST RAPORTATE MİNCİUNİ…PENTRU CA MOSCOVA DACA NU INFOMETA POPORUL…Şİ SECURİŞTİİ NU L STRINGEAU CU UŞA….NUMAİ DUMNEZEU IL PUTEA OMORİ PE CEAUŞESCU !!!…CA SA L POATA RASTURNA Şİ EXECUTA -IN PRİMUL RIND MOSCOVA A ARANJAT *CU VINDUTZİİ TRADATORİ,LİNGAİ* CA POPORUL SA FİE LASAT IN CONDİTZİİ ASPRE Şİ PERSECUTAT DE SECURİŞTİ-!!!–CA SA FİE CEAUŞESCU URIT DE POPOR !!!–-…DACA NİCİ ACUM ,DUPA 20 DE ANİİ UNİİ NU AU PRİCEPUT……FARA CUVİNTE !!!İLİESCU A VİSAT SA İ İA LOCUL,DİN İNVİDİE,….DİN ACEST MOTİV L A TRADAT….SA VEDEM CİNE İ PUNE TORPİLE LA DUMNEZEU …PE LUMEA AİLALTA….OARE TOT …GORBY…O SA L SALVEZE ?!..HA !HA ! HA !…PE LUMEA AİLALTA….NU PREA CRED CA GORBY ARE TRECERE…MAİ DRAGA ….!!!

    Apreciază

  41. iuliana permalink
    iunie 12, 2010 11:19

    …CEVA …TOTUŞİ….NU ESTE IN REGULA CU EXECUTZİA…AV VAZUT UN VİDEO ASTAZİ CU REPORTAJUL IN CARE G.V.V.RECUNOAŞTE/DECLARA DE BUNAVOİE(CIND A INTREBAT:…’- CE FAC CU CADAVRELE..?’…LA CARE İ S A RASPUNS :’-TU ŞTİİ !!!,TU Aİ ARANJAT PROCESUL,EXECUTZİA,TU REZOLVİ…!!!'(CİNE NU CREDE SA İNTRE LA CEAUSESCU NİCOLAE VİDEO DE LA*LOVİTURA DE STAT* Şİ SA VADA !!!
    …DECİ…DE CE CAMERAMANUL-NU A FİLMAT …DECIT ULTİMELE RAFALE….MAİ PRECİS …FUMUL….-CİNE İ A IMPUŞCAT OARE ?!-….
    DE CE COMPLETUL DE JUDECATA -NU ŞTİA CA NU VA Fİİ UN PROCES ADEVARAT-…Cİ DOAR O INSCENARE FİLMATA…CA SA FİE SERVİTA …PROSTİMİİ…?!

    Apreciază

  42. iuliana permalink
    iunie 12, 2010 11:40

    OVİDİU MİC Şİ DULCİK,NU FAC PREA BİNE,…CİNEVA…NE FOLOSEŞTE NUMELE LA AMINDOİ Şİ SCRİU MİZERİİ IN NUMELE NOSTRU….
    …DAR ACUM …NU MA MAİ MİR !!!….VAD CA A İNTRAT KGB.UL Şİ AİCİ LA TİNE…..!!! PERSOANELE …CARE FACE AVİRMATZİİ ATIT DE CİUDATE…NU POT Fİİ DECIT….ORİ MADE U.R.S.S….ORİ DİN ŞLEAJTA İLİCİ !!!

    Apreciază

  43. iuliana permalink
    iunie 12, 2010 11:46

    SCUZE,AM MODİFİCAT TEXTUL Şİ NU L AM VERİFİCAT -RECTİFİC-
    -PERSOANELE CARE -FAC- AFİRMATZİİ
    –UNİİ-SCRİU MİZERİİ IN NUMELE NOSTRU !!!

    OVİDİU MİC Şİ DULCİK…O SA RIZİ …DAR PE CELALALT BLOG ..NU TZİ AM GASİT FOTOGRAFİA…ESTE DOAR CEA A DOMNULUİ SİLVİU DE LA EVZ.

    Apreciază

  44. iunie 12, 2010 11:53

    @IULIANA,,
    Sunt de-acord cu tine.
    dar Iliescu a fost trimis de Ana Pauker la Moscova ca sa studieze tanarul Ilici ion iliescu (numele complet si adevarat), acolo a fost angajat de serviciile secrete care planificau rasturnarea lui Nicolae Ceausescu dupa 1967, atunci cand Ceausescu a refuzat sa invadeze Cehoslovacia. pentru rusi Ceausescu a fost un pericol de-aia in 1971, Iliescu a fost contactat de agentii rusi, GRU-KGB, si chiar s-au intalnit la Bucuresti, apoi Securitatea l-a inregistzrat. Ceausescu l-a chemat la el pe Iliescu, dar nu l-a informat despre inregistrare deci Ceausescu la pedepsit pe tradatorul rus iliescu NU MARGINALIZAT ! Tata lui iliescu Alexandru avea relatii stranse cu tradatorii romani si cu elita rusa si chiar cu STALIN, deci Iliescu l-a urmat pe taica-su Alexandru.

    Ca sa vezi cum e viata, mama lui Iliescu i-a scris lui ceausescu o scrisoare unde-l ruga sa-l reabiliteze pe Alexandru Iliescu, si chiar l-a reabilitat, ca dupa 10 ani sa-l omoara fara mila. Alexandru Iliescu era de origina tatara.

    Apreciază

  45. iuliana permalink
    iunie 12, 2010 14:10

    OVİDİU MİC Şİ DULCİK,Aİ PARUL NEGRU? Şİ GEAKA DE BLUGİ IN FOTO.?

    Apreciază

  46. iunie 12, 2010 14:24

    @IULIANA,
    pune adresa ta de e-mail cand scrii urmatorul mesaj, si maine iti trimit o poza pe mail.

    ps. adresa de mail nu e public, nu se vede!

    Apreciază

  47. iuliana permalink
    iunie 12, 2010 14:46

    ovidiu mic şi dulcik-
    daca vrei,potzi sami dai e mail… ca sa te accept la -prieteni -pe face book,cu aceasta ocazie daca vrei ,potzi sa ma vezi,sa ma cunoşti mai bine,dar pe facebook,daca ımi scrii ceva ,te rog frumos sa nu scrii -iuliana-…scuze,sa scrii -binnur-…pt. ca aici este cam ruşine …sa fii din ro.,….barbatzii şi femeile noastre …ne au facut tzara rau de rıs pe aici,şi ca sa nu mi pierd respectul pe care mi l acordavecinii,de ruşine nu am avut curaj sa spun de unde sunt !!!…sa nu ıntzelegi cumva greşit,te rog !!!-te pup dulce-…sa nu cumva sa publici acest comment,ovidiu mic şi dulcik,…sa nu ımi vada lumea adresa de mail !!!

    Apreciază

  48. iuliana permalink
    iunie 12, 2010 14:51

    ovidiu mic şi dulcik….ai zis ca nu publici acest mesaj….cu e mailu !!!!! te rog frumos sa l scotzi !!!

    Apreciază

  49. Anonim permalink
    iunie 12, 2010 15:03

    Iuliana, pina la urma unde te afli?

    Nici eu nu sint acasa dar toata lumea stie ca sint roman.

    Apreciază

  50. iuliana permalink
    iunie 12, 2010 18:14

    OVİDİU,NU Mİ Aİ RASPUNS……!!! IN PLUS Aİ PUBLİCAT Şİ ADRESA E MAİL.
    DE CE NU L ŞTERGİ?!…..CA AŞA Aİ PROMİS !!!

    Apreciază

  51. iunie 12, 2010 18:38

    @IULIANA,
    L-am sters.
    IULIANA,
    la facebook sunt mai multi – binnur

    Apreciază

  52. iuliana permalink
    iunie 12, 2010 19:06

    AM CİTİT -SUPARAREA/MIHNİREA/REVOLTA UNOR PERSOANE,CRED CA DACA AR SCRİE …SA ŞTİM Şİ NOİ,CİTİTORİİ CE AU PATZİT,DACA IN MOD DİRECT -DİN CAUZA FAMİLİEİ CEAUŞESCU-AU AVUT PROBLEME, SAU DİN CAUZA SECURİTATZİİ,CARE ESTE -PAREREA MEA-,TOTAL DİFERİT !!!
    CU PARERE DE RAU CONSTAT CA UNELE PERSOANE- NU AU INTZELES EXACT-Şİ ROG SA RECİTEASCA ATENT CE AM SCRİS….POATE SE VA INTZELEGE…SPER !!!
    TATAL MEU(RAPOSATUL)A FOST KEMAT LA SECURİTATE DE SUTE DE ORİ,Şİ NİCİODATA NU ŞTİAM DACA SE VA MAİ INTOARCE !!!AM FOST URMARİTZİ,VERİFİKATZİ,ASCULTATZİ,PT. CA UN UNKİ A PLECAT IN OCCİDENT IN EXCURSİE Şİ NU S A MAİ INTORS !!! BUNİKUL A FOST KABUR,COMUNİŞTİİ NE AU LUAT TOT !!!UNİİ DİN UNKİ AU FOST INFİATİ DE FORMALİTATE -CA SA POATA FACE FACULTATE !!!
    DAR EU NİCİODATA ,DATORİTA ACESTOR FAPTE ALE COMUNİŞTİLOR -NU AM INVİNOVATZİT ALTE PERSONE,NU AM ARUNCAT IN CIRKA NİMANUİ,NU L AM SCOS TZAP İSPAŞİTOR PE CEAUŞESCU ,PENTRU FAPTELE SECURİTATZİİ !!!
    NU AM SPUS DECIT ADEVARUL,NOİ(TZARA,POPORUL) ERAM SUB TALPA COMUNİSTO-BOLŞEVİCA,Şİ ROMANİA CA Şİ CELELALTE TZARİ DİN BLOCUL COMUNİST-BOLŞEVİC,AM FOST KONDUŞİ DE MOSKOVA !!!CEAUŞESCU A FACUT CE A PUTUT/CIT İ AU PERMİS BOLŞEVİCİİ SA FACA Şİ A CONDUS DUPA LEGİLE Şİ PRİNCİPİİLE DİCTATE /ORDONATE DE BLOCUL BOLŞEVİC/DE MOSKOVA !!!DAR TOTUŞİ A LASAT CEVA IN URMA ,Şİ A İUBİT TZARA Şİ POPORUL.DACA NU ,NU S AR MAİ Fİİ INTORS DİN İRAN !!!CİNE VREA PRİCEPE,CİNE NU ,NU !!!

    Apreciază

  53. iunie 13, 2010 15:54

    Pentru Iliescu si cei ce l-au omorat pe D-ul CEAUSESCU le transmit ;;SA MOARA IN CHINURI GROAZNICE :CACI NUMAI ASA VOM FI mai linistiti ,deoarece „au omorat pe cel mai „”BUN ADMINISTRATOR AL TARII SI TOTODATA SINGURUL PATRIOT ,care a stiut sa conduca si nu a furat cum fura azi cei care au in conturi bani si VILE PE ALESE care NU POT FI FACUTE DIN MUNCA CINSTITA ,Pentru Julia pot sa-i spun ca greseste ,intrucat azi ai voie sa pleci in strainatate de nevoie ,dar toti te TRATEAZA CA PE O SLUGA .Atat am reusit cu plecarile ,sa fie despartiti de familii sa ramana copii fara parinti si multe alte nevoi. In timpul lui Ceausescu ,am trait in SIGURANTA !! acum si ziua te temi ,dupa cum se vede permanent, cate crime si violur si fapte penale se inregistreaza in fiecare clipa.Am intrat in serviciu la 19 ani si datorita conducerii lui Ceusescu, AM IESIT LA PENSIE DIN ACELAS LOC DE MUNCA DUPA $# DE ANI !! acum cu aceasta libertate inteleasa gresit ,NU AI DE UNDE IESI LA PENSIE ,dar nici unde munci caci politica asta de acum este sa fie toti preocupati de ziua de maine si sa nu observe ce fac cei ce ne duc la groapa incet si sigur.Sespune ca mancam inainte puti si cu soia?? dar acum nu au zile insir ce manca deloc !! copii aveu laptele praf asigurat,asistenta medicala si li se dadea atentia cuvenita ,pentruca stia bine caci viitorul sant ei ,dar azi cine le mai are grija! Ei doresc sa traiasca ei bine si familiile lor dar daca ar putea VENI O „”NATIONALIZARE PENTRU CEI CE AU FURAT SI FURA INCONTINUARIE AR VEDEA EI CUM trebuie sa traiasca din munca cinstita. Concluzia este ca ..””TREBUIE NATIONALIZATE TOATE AVERILE DE DUPA *( !!

    Apreciază

  54. Sharkey permalink
    iunie 13, 2010 17:47

    niste poze cu mos ilici impuscat nu aveti va rog? impuscat ca orice criminal ordinar !!!!!!!!

    Apreciază

  55. iuliana permalink
    iunie 13, 2010 18:03

    ADMİNİSTRATOR- CİTEZ:ASTA İ BLOCUL LUİ CEAUŞESCU!NU BLOG COMUNİST !MAİ DEGRABA BLOG DE DİCTATURA!!ATENTZİE !

    NU MA ‘NEBUNİ STİMABİLEEEEEE!!!!!! ZAU ????!!!!
    T’OARAŞU….DE SERVİCİ….PE CİNE VREİ SA İNTİMİDEZİ MATA ?!HI?!
    CE FACİ -ESTE TACTİCA ,CİZMA SECURİSTA !!!! HOP !!!OPREŞTETE!!!!!!
    SUNTEM IN SEC.XXI ….NU Aİ AFLAT INCA ?!TACTİCA DE İNTİMİDARE SECURİSTO-COMUNİST -BOLŞEVİCA NU MAİ ARE TRECERE STİMABİLE !!!A RAMAS DOAR LA MOSCOVA !!!
    NİCİ DE DREPTUL İNTERNATZİONAL -AL OMULUİ DE LİBERTATEA OPİNİEİ Şİ EXPRİMARİİ- GARANTAT PRİN LEGE -INCA N’Aİ AFLAT ?!
    DACA EŞTİ SRİ SAU SİE ,SAU İNDİFERENT CİNE EŞTİ,CIND VORBEŞTİ DE DİCTATURA -INTIİ TREBUİE SA İ BAGİ LA ZDUP PE CRİMİNALİİ SPİONİ TRADATORİ DE TZARA CARE AU ADUS IN FUNCTZİİ VİTALE,IN FRUNTEA ARMATEİ SPİONİİ GRU Şİ KGB….Şİ PE URMA SA ZİCİ CE VREİ !!! DAR NİCİ AUNCİ NU POTZİ PT. CA LEGEA ESTE GARANTATA PRİN CONSTİTUTZİE,NU O FACİ MATA DUPA POFTA İNİMİİ !!!
    ITZİ ATRAG ATENTZİA CA INCALCİ DREPTUL LA LİBERTATEA OPİNİEİ,ADİCA INCALCİ CONSTİTUTZİA Şİ LEGİLE İNTERNATZİONALE !!!
    DİCTATURA DE CARE ZİCİ -ESTE LA MOSCOVA -STİMABİLE,Şİ IN VECİ ACOLO VA RAMINE,ROMANİA ESTE DEMOCRATA Şİ ROMANİİ SUNT DEMOCRATZİ,COMUNİSTİ Şİ DİCTATORİ SUNT AİA CARE AU ORDONAT FOC ASUPRA POPORULUİ ROMAN,DUPA 22 DEC !!! INTIİ LOR SA LA CERİ SOCOTEALA,İNTİMİDAREA Şİ AMENİNTZAREA SECURİSTO-BOLŞEVİCA ….A RAMAS DOAR O AMİNTİRE SİNİSTRA T’OARAŞE DE SERVİCİ ,AŞA SA ŞTİİ MACAR DE AZİ INCOLO !!!

    Apreciază

  56. E.Staicu permalink
    iunie 13, 2010 19:15

    IULIANA, i-ti dau un sfat . Mai intai sa reinveti a scrie romameste. Iar in al doilea rand nu ma cunosti caci nu ai cum si de unde. Ca mine sunt putini adevarati anticomunisti. Numai ca am dreptul sa imi exprim gandurile si ceea ce vad -adica realitatea- ca sa pot face o comparatie social economica stimabilo…… Habar nu ai e politica si nici nu vei avea daca nu ai avut ocazia sa traiesti intre oameni ce o practica Emil Staicu Amsterdam si nu Liliana ceea cu blana

    Apreciază

  57. iunie 13, 2010 19:32

    @Albumita,
    Ai dreptate !!!!

    Apreciază

  58. iunie 13, 2010 19:33

    @Sharkey
    va fi judecat de Dumnezeu!

    Apreciază

  59. iunie 13, 2010 19:39

    @E.Staicu,
    no vad pe liliana cine e ,???

    Apreciază

  60. iuliana permalink
    iunie 13, 2010 22:59

    ADMİNİSTRATOR -CİTEZ:…’BLOG DE DİCTATURA ! ATENTZİE !
    STİMABİLE,DOMNİA VOASTRA ADUCETZİ ACUZATZİİ Şİ INSULTE GRAVE CİTİTORİLOR ACESTUİ BLOG,MAİ CLAR -CİNE İNTRA AİCİ AR Fİ ADEPT /SİMPATİZANT AL DİCTATURİİ,ADİCA BOLŞEVİK ORDİNAR !!!…Şİ MAİ Şİ AVERTİZATZİ -ATENTZİE !!!-…….
    NU MA İNTERESEAZA OPİNİA NİMANUİ,FİECARE ESTE LİBER -PRİN LEGE GARANTATA İNTERNATZİONAL SA Şİ EXPRİME PAREREA !!!-
    DOAR PE VREMEA TATUKULUİ DE LA MOSKOVA BİETZİİ ROMANİ NU AVEAU DREPTUL SA ŞTİE NİMİC ,SAU SA VORBEASCA CEVA !!!…..AFLAM ABİA ACUM DUPA 20 DE ANİ,CA ULTİMİİ OAMENİ DİNTR UN STAT BANANİER,ADEVARUL DESPRE İLİCİ ,Şİ TOTZİ TRADATORİİ Şİ SPİONİİ CARE NE AU CONDUS,….MULTZİ DİNTRE BUNİCİİ Şİ PARİNTZİİ NOŞTRİ ,AU MURİT FARA SA APUCE SA AFLE ADEVARUL,AU MURİT FARA SA ŞTİE MACAR CA AM FOST CONDUŞİ DE MOSCOVA Şİ INAİNTE DE LOVİTURA DE STAT ORDONATA DE Eİ IN 89′ ,Şİ DUPA,IN TOATA PERİOADA İLİESCİANA !!!

    ….Şİ ACUM SE GASESC *BİNEVOİTORİ,OKROTİTORİ*…SA NE AVERTİZEZE IN STİL SECURİSTO-BOLŞEVİK….CA ASTA ESTE BLOG …..DE DİCTATURA !!!
    …..LASATZİ NE TO’ARAŞE…….!!!!
    …AAAAA….UİTASEM….CEAUŞESCU A FOST OMORIT PENTRU CA -NU A FOST COMUNİST-!!! …AŞA DECLARA GORBACİOV Şİ İLİESCU CU MINA PE İNİMA !!!
    …..Şİ CIND UN PREŞEDİNTE ESTE OMORIT CU ORDİN DE LA CENTRU,DE LA ADEVARATZİİ CONDUCATORİ DİN MOSCOVA,-PT. CA NU A FOST COMUNİST-….CUM DRACU’ PUTEA SA FİE DİCTATOR ,CIND IN TZARA LUİ ERA PREŞEDİNTE -MARİONETA, A PAPUŞARULUİ BALŞOİ!!… NİCİ NU MİŞCA IN FRONT FARA AVİZUL LOR,AL BOLŞEVİCİLOR, GENERALİİ DİN ARMATA ROMANA ERAU UN SFERT SPİONİ GRU/KGB. ..!!!…RIS CU PLINS…….

    Apreciază

  61. iunie 13, 2010 23:55

    Am suferit mult pe vremea lui Ceausescu dar cand l-au executat , am plans.A fost si cred ca va ramane singurul PRESEDINTE al romanilor care si-a iubit cu adevarat tara si poporul.Restul din 1990 incoace, toti niste CRIMINALI, TREBUIE EXECUTATI CU ILIESCU IN FRUNTE.Ovidiu, ai dreptate. sincere felicitari ptr. tot ce scrii si sustii despre Ceausescu,istoria il va preamari.Dumnezeu sa-i binecuvanteze.Nu am fost membra PCR am trait greu,nu aveam acasa nici electricitate,dar regret sfarsitul tragic al sotilor CEAUSESCU si regret vremurile acelea.Iar tu, JULIA cine oi fi fiind nu cred ca ai dus-o prea rau atunci daca asta ti-e mutra ,din poza.Traiesc cu speranta ca intr-o zi sa vad la tv. executia lui ILIESCU , PATRICIU , VOICULESCU , NASTASE s.a.Deci,Julia, nu mai critica pe Ceausescu ptr. ca intr-o zi te va trasni Bunul Dumnezeu.

    Apreciază

  62. iunie 14, 2010 00:19

    Cat de lucid si clar ai spus tot ce trebuie si este o dureroasa realitate.Am intrat in UE dar cui ii foloseste.Felicitari si tie,Alumito,iar JULIA sa nu mai debiteze prostii ca chiar a crede-o cineva.

    Apreciază

  63. iunie 14, 2010 06:43

    Către
    DIRECŢIA DE INVESTIGARE A INFRACŢIUNILOR DE CRIMINALITATE ŞI TERORISM, Structura Centrală, Bd. Libertăţii nr. 12 -14, Sector 5, Bucureşti.
    În atenţia procurorului şef al DIICOT, dl. Codruţ OLARU şi a procurorului-şef al Serviciului de Combatere a Infracţiunilor de Terorism şi a celor contra Siguranţei Statului, dl. George MUSCALU

    Subsemnata Simona Fica, de profesie jurnalist, specializare investigaţii militare, funcţia: co-editor al ziarului EXPLOZIV-NEWS, având în vedere că: 1. DIICOT, prin departamentul specializat S.C.I.T.S.S., este singura structură din Ministerul Public cu competenţe în cercetarea penală a infracţiunilor care aduc atingere siguranţei statului şi a celor de terorism, 2. Ca cetăţean român trebuie să respect art.2 din Legea Siguranţei Naţionale (care prevede că “cetăţenii români, ca expresie a fidelităţii lor faţă de ţară, au îndatorirea morală de a contribui la realizarea siguranţei statului” – şi, ca urmare, sunt obligată prin legea organică să sesizez organele de cercetare penală cu privire la persoane şi fapte care aduc atingere securităţii statale), 3. Prin natura meseriei subsemnatei am strâns dovezi despre un grup terorist româno-iraniano-israelian, specializat în contrabandă internaţională cu tehnică de luptă, iar nedivulgarea numelor şi a faptelor acestuia m-ar face pasibilă de încălcarea Codului Penal al României, prin infracţiunile de tăinuire şi favorizare a infractorului, formulez – conform dispoziţiile art.222 Cod procedură Penală, a dispoziţiile art. 246, 247, 248, 248 ind.1 din Codul penal, precum şi pe jurisprudenţa în materie, mai ales in conformitate cu legea 535/2004 – următorul

    DENUNŢ PENAL

    împotriva numiţilor:
    1. BĂSESCU Traian, în prezent preşedinte al Republicii România, cu domiciliul ales în Bulevardul Geniului nr. 1-3, Sector 6, Bucuresti, pentru: I) infracţiunile prevăzute în Legea Siguranţei Naţionale 51/1991, prin încalcarea Art.3, literele: k) – “sustragerea de armament, muniţie, materii explozive sau radioactive, toxice sau biologice din unităţile autorizate sa le detina, contrabanda cu acestea, producerea, detinerea, instrainarea, transportul sau folosirea lor in alte conditii decit cele prevazute de lege”; l) – “initierea sau constituirea de organizatii sau grupari ori aderarea sau sprijinirea sub orice forma a acestora, in scopul desfasurarii vreuneia din activitatile enumerate la lit. a) – k), precum si desfasurarea in secret de asemenea activitati de catre organizatii sau grupari constituite potrivit legii”; i) – “initierea sau sprijinirea in orice mod a oricaror activitati al caror scop il constituie savirsirea de acte teroriste”; j) – „atentatele contra unei colectivitati, savirsite prin orice mijloace”; II) Infractiunile de: conducere a unei entitati teroriste (art.35, alin.1. din legea 535/2004), asocierea în scopul săvârşirii de acte de terorism si sprijinirea unei astfel de asocieri art.35, alin.2. din legea 535/2004
    2. KOVESI Laura Codruţa, în prezent Procuror General al României, cu domiciliul de corespondenţă în Bd. Libertăţii nr. 12 -14, Sector 5, Bucureşti, pentru infracţiunea de favorizare a infractorului – Art.264 alin.1,C.P şi infracţiunea de abuz în serviciu în formă calificată – Art. 248(1), C.P.
    3. MOLDOVEANU Daniel Andrei, în prezent şef al Departamentului Securităţii Naţionale din cadrul Administraţiei Naţionale, cu domiciliul ales în Bulevardul Geniului nr. 1-3, Sector 6, Bucuresti, pentru: infracţiunea de favorizare a infractorului – Art.264 alin.1, C.P, infracţiunea de abuz în serviciu în formă calificată – Art. 248(1), C.P. şi infracţiunea de ameninţare – Art.193 C.P.
    4. ASGARI Mehrab, cetăţean iranian, patron al companiei aeriene MIRAVIA, pentru infracţiunile de: spălare de bani (în România, în vederea finanţării unei lovituri de stat la Teheran) -Art.269 C.P.; încălcarea art.35, alin.2. din legea 535/2004, şi a art. 3, lit.k din legea 51/1991; ameninţare – Art.193 C.P.
    5. COLDEA Florian, în prezent adjunct al directorului Serviciului Român de Informaţii, cu domiciliul ales în Bulevardul Libertăţii nr. 14 D, Bucureşti, pentru încălcarea literei l) a Art.3 din L.51; infracţiunea de favorizare a infractorului – Art.264 alin.1, C.P
    6. ŢOCU Vasile, fost comandant adjunct al Aeroportului Otopeni, pentru complicitate la contrabandă cu armament şi aderare la grup terorist organizat
    7. CAZACU Aurel, fost director general ROMARM, pentru aceleaşi infracţiuni săvârşite de Ţocu V., dar şi pentru deturnare de fonduri din arsenalul Armatei
    Şi complicii celor de mai sus:
    1. TĂTARU Vasile, identificat cu BI seria GN nr. 310312
    2. ROTARU Ion, identificat cu BI seria BX nr. 045368
    3. MOCĂNESCU Coloros Dan, identificat cu BI seria GT nr. 059777
    4. STOICA Samoilă, identificat cu BI seria BZ nr. 788568
    5. LAPTEŞ Costică, identificat cu BI seria GA nr. 741813
    6. NEMŢEANU Gheorghe, identificat cu BI seria DK nr. 388866

    Pentru susţinerea faptică a denunţului penal, înţeleg să pun la dispoziţia DIICOT toate probele incriminatorii pentru făptuitorii cuprinşi în prezentul denunţ – însemnând documente, înregistrări video şi audio, fotografii, declaraţii de martori. Cer de asemenea, fiind vorba despre infracţiuni de încălcare a Siguranţei Naţionale de către înalţi demnitari, să fie audiaţi, ca martori, următorii: dna. Angela Ciurea, fost procuror DIICOT şi dl. Ciprian Nastasiu, fost procuror DIICOT, dl. Dan Voinea, fost proc.şef al Parchetului Militar şi sugerez DIICOT, având în vedere că denunţul penal al subsemnatei îl indică – ca punct central al nucleului de terorism – pe însuşi şeful statului român, să solicite Senatului, conform Constituţiei României care prevede şi această posibilitate, suspendarea din funcţie a numitului Băsescu Traian până la clarificarea situaţiei create.
    SIMONA FICA , EXPLOZIV NEWS.
    http://www.exploziv-news.ro/abc/512-demisia-suspendarea-pucria-bsescu-poate-alege-dintre-primele-dou-variante-dar-cea-de-a-treia-o-stabilete-exploziv-news.html#JOSC_TOP

    Apreciază

  64. E.Staicu permalink
    iunie 15, 2010 12:56

    Stimata va felicit pentru curjaul dumneavoastra si va sustin intr-ul totul. Sunt putini oameni in ziua de azi care au acest curaj. Inca odata felicitarii. Daca este nevoie va pot ajuta si cu alte instante din strainatate. Cu stima E.Staicu Amsterdam

    Apreciază

  65. iunie 15, 2010 18:14

    @E.Staicu
    Va multumesc mult in numele Simonei.Spuneti-mi doar cum pot lua legatura cu dumneavoastra.Bineanteles ca este o idee excelenta de a ne adresa si la instante din strainatate.Astept cu nerabdare sa-mi trimiteti datele dvs de contact la bmarinescu41@yahoo.co.uk.Cu stima,Bogdan.

    Apreciază

  66. iuliana permalink
    iunie 15, 2010 21:05

    ovidiu mic şi dulcik,ce faci?…de doua zile nu te vad….sau şi tu te ai suparat?!

    Apreciază

  67. iunie 17, 2010 20:27

    @Vlad Tepes – Tu nu regreti moartea lui Ceausescu, ci faptul ca nu sunt executati si altii care au dus tara se rapa, dupa modelul dat, respectiv impuscarea transmisa in direct la TV. Eu iti spun ca am ramas cu amintiri sumbre, chiar sinistre, despre ultimii 10 ani ai epocii de aur. Imi amintesc de faptul ca desi munceam si imi era foame ma culcam flamanda pt. ca eram prea obosita sa-mi mai fac si mancare dupa ce stateam la coada sa cumpar ratiile de branza, ulei, zahar, carne si paine. Am tremurat de frig pt. ca ne oprea si caldura in toiul iernii si lumina, de nu te puteai incalzi nici la resou. Ca sa invat pt. examene cumparam cofeina – fiole de la farmacie pt. ca nu exista cafea naturala in comert. Nici bani sa ma plimb la mare sau la munte in vacante n-aveam, dar nici nu visam la un astfel de lux. In practica agricola, care era obligatorie, desi eram studenti la facultate cu profil industrial eram supravegheati de activisti de partid, care numarau galetile de rosii, gogosari si mai stiu eu ce poame, pe care le curatam, pt. ca exista o norma (!) si trebuia efectuata (!). Nici macar nu erau profesori in cadrul facultatii, laboranti sau tehnicieni care sa predea vreo disciplina, dar ne certau daca nu ne efectuam norma (!). Eu cred ca nici la puscarie nu se normeaza munca in zilele noastre, insa noi nu batusem si nu omorasem pe nimeni. Sa stii ca Ceausescu si-a meritat soarta, acela nu era patriotism, ci sminteala megalomana. Prefer ca presedintele sa nu fie atat de patriot si sa-si iubeasca asa cetatenii, cum ne-a „iubit” Ceausescu. Daca acesta se numeste patriotism, sa chinui copiii de la 10 ani cu munca patriotica in agricultura, eu prefer alta patrie, cu alt presedinte.

    Apreciază

  68. iunie 18, 2010 00:26

    @Eu,
    in primul rand trebuie sa-ti argumentezi mesajul daca vrei sa fii credibil.

    De ce era Ceausescu patriot?

    1)Nicolae Ceausescu a condamnat interventia militara in Cehoslovacia (din noaptea de 20-21 august 1968), entuziasmul romanilor a fost spontan. Actul acesta de sfidare a Moscovei i-a adus respectul intregii lumi!!

    2)Ceausescu a fost primul care a stabilit relatii diplomatice cu RFG (1967), singurul care nu a rupt-o cu Israelul dupa Razboiul celor Sase Zile (iunie 1967), singurul care permitea cetatenilor sai de origine evreiasca sa plece in Isrel.

    3)Primul presedinte roman care a vizitat Statele Unite, intr-un moment cand relatiile URSS-SUA erau extrem de incordate (1970); singurul care a refuzat sa se alature cartelului petrolului, infiintat in urma Programului General al CAER (1971), seful singurei tari din lagarul socialist membra a Bancii Mondiale si a FMI (1972).

    4)Si-a cultivat relatii bune cu SUA in cea mai mare parte a timpului, probate din 1970, cand au fost inundatii catastrofale in tara (din 39 de judete, 38 au fost afectate, 600.000 de oameni evacuati) si americanii au trimis ajutoare in valoare de 11,6 milioane $, si culminand cu 25 iulie 1975, cand Romania a obtinut clauza natiunii celei mai favorizate (prelungita anual pana in 1988).

    5)A pozat – dovedind instinct politic – in europeanul promotor al independentei nationale. A acordat credite de milioane de dolari, gandite ca investitii viitoare si cooperare in exploatarea bogatiilor subsolului, a exportat produse industriale si armament.

    6)In 1973, a permis infiintarea de joint-venture cu participare de capital occidental. Din primul an existau 20 de astfel de firme. Volumul schimburilor comerciale cu Occidentul aproape s-a dublat: de la 28% in 1965, la 45% in 1974. Intre anii 1971-’75, Romania a inregistrat o rata anuala de crestere a PIB-ului de 11,3%, neegalata niciodata.

    7) Era obsedat de ratele mari de investitie ale tarii – peste o treime din venitul national -, care pentru el erau „singurul remediu impotriva subdezvoltarii”, iar industrializarea – „un factor decisiv pentru pastrarea independentei si suveranitatii nationale”.

    8) industrializarea accelerata a creat cerere de locuri de munca la oras. Statul a demarat un amplu program de constructii de locuinte pentru taranii plecati la oras in speranta unui trai mai bun. Pentru ei, saltul de la o camaruta cu masa si lavite – unde dormeau parinti, copii si bunici -, la apartament cu dormitor, sufragerie, bucatarie si baie a fost real si poate fi considerat una dintre realizarile lui Ceausescu.

    9) S-au construit masiv blocuri: numai intre 1981-’85 s-au dat in folosinta peste 750.000 de apartamente cu termoficare si apa calda. In anii 1965-’70, mutarea populatiei de la sat la oras, ca efect al industrializarii, era considerata un fenomen de dorit. In numai cativa ani, din cauza dezechilibrelor create de migratie, au inceput restrictiile pentru cei care voiau sa se stabileasca in marile orase. Industrializarea fortata a inglodat Romania in datorii.

    10) Ceausescu a dispus achitarea rapida a datoriilor externe, fara a mai lua noi credite. Era tot o forma de proclamare a independentei nationale, obsesia lui. Sapte ani mai tarziu, cu pretul saracirii a populatiei, Romania nu mai avea datorii.

    11) In 1984 a fost inaugurat Canalul Dunare-Marea Neagra, dupa o munca de noua ani. Canalul (de 64 km, scurteaza drumul catre Marea Neagra cu 400 km) avea taxe prea mari ca sa poata fi atragator pentru navigatori (1 $ SUA pentru fiecare tona de incarcatura) si pare tot un act de independenta, dar fata de URSS, cu care Romania impartea Delta Dunarii.

    12)Politica generoasa din anii 1960-’70 a fost inlocuita cu una de stricta austeritate in anii ’80. Statul la coada pentru a cumpara demancare. (dincauza achitarea datoriilor externe)
    In 1981 s-a introdus rationalizarea alimentelor.

    Sursa: Arhivele Nationale
    ––––––––––
    Vezi cum a negociat Ceausescu cu FMI in anii ’80.
    http://www.cotidianul.ro/115537-Cum_si_ce_a_negociat_Romania_cu_FMI_in_anii_80

    Apreciază

  69. iunie 18, 2010 01:23

    Pe mine ma lasa rece acest gen de patriotism. Ceea ce definesti a fi patriotism la ceausescu e oarecum un bun management la nivel de tara si face orice patron in firma sa. Daca nu s-ar fi facut sub ceausescu acele „marete infaptuiri ale epocii de aur”, s-ar fi facut sub altul, poate cu mai multe „succesuri”. Dar nu ma face sa-mi amintesc de economia politica din clasele a XI-a si a XII-a, cand eram silita sa tocesc directivele congreselor PCR, cu recoltele uriase la hectarele patriei, dupa cate doua luni de practica agricola, cand caram cosurile de porumb si struguri. Singurul lucru de care am beneficiat in comunism a fost invatamantul universitar gratuit (dar defapt a fost platit prin muncile agricole din practica, prin participarea la manifestatiile de 1 Mai si 23 August, participarea in corurile scolii la Cantarea Romaniei si prin contributiile parintilor la educatie). Incearca sa inveti de exemplu Directivele Congresului XI al PCR, apoi mai discutam. Vezi daca poti memora ceva, ca mie mi-a fost aproape imposibil, asa ca in clasa a XII-a am luat 1 (unu) in teza la economie politica, fiindca m-a prins proful cu cartea deschisa in banca (nu copiasem niciun cuvintel) si m-a lasat corijenta – singura mea corijenta din scoala dealtfel. Nici proful nu putea sa memoreze cifrele (ne dicta din manual cand ne preda) :). Iar cat priveste practica agricola, in clasa a IX – a am fost privilegiata: n-am servit practica agricola pt. ca mi-am rupt o mana si-a trebuit sa stau 3 saptamani cu ea in gips. Sincer, ma gandesc c-ar fi trebuit sa-mi fi rupt mainile, intentionat, si in celelalte clase :))

    Apreciază

  70. E.Staicu permalink
    iunie 18, 2010 11:14

    Catre@EU
    Dupa cate constat observ ca esti f.f.pornit(a) impotriva lui Ceausescu.De ce nu stiu. Dupa opinia mea in necunostiinta de adevar. Sa sti ca si eu am participat la muncile voluntare de atunci.Si pe vremea aceea nu imi convenea ca de eram tanar si aveam alte planuri.Mai tarziu am inteles aici in occident rolul lor national.Dar nu mi-am rupt o mana sau un picior.Dar in fine dupa parerea mea faci parte din noua forma de guvernamant . Specific parerea mea. Si am sa i-ti argumentez de ce?Am sa fac mici comparatii dintre aceasta lume in care traiesc de 32 de ani si cea care era inainte si cea de acum din Romania. In 1978 am plecat din tara in occident nu pentru ca nu aveam ce manca asa cum se emigreaza in timpurile de acum. Ci voiam sa vad lumea, tarii pe care le stiam din carti si de la tv. In parte le-am vazut. Dar din punct de vedere financiar nu m-am realizat as cum viseaza majoritatea,chiar pot spune ca sunt exact ca la inceput. Dar dupa un timp am facut unele comparatii.Si asta ca sa intelegi adevarata valoare.Nu sunt repet comunist sau capitalist sunt un om o fiinta umana care are dreptul sa traiasca decent.Dar sa incep Deci Ceausecu nu a fost un patriot. Bun .Ei bine uite :
    In 32 de ani nu am reusit sa am un apartament al meu propietate personala aici,as cum majoritatea romanilor il au in Romania din vremea lui Ceausescu. Si fi sigur(a) ca am muncit si poate mai greu decat in Romania ,dar jumatate se ducea si se duce inca la chirie.
    Pentru,ca daca aproape80%din populatia Romaniei au propietate aici raportul este invers si trebuie sa ai un acoperis deasupra capului. Deci platesti. Asta una
    Alta este ca toate trebuie sa platesti aici,invatamant,asistenta sociala,tot ce sa iti mai spun. Plus ca nu ai o pensie asigurata daca nu te ingrijesti sa platesti contributia. Si ce faci atunci zilnic devi sclavul banului. Nimic nu este gratis. Si i-ti mai spun ceva si aici se face munca voluntara numita munca libera (vrij willen),in caz ca esti somer pentru un ajutor ce ti se da de ajuns numai pentru necesitati.
    Am venit in Romania din 82 si am vazut si opririle de curent si cozile la alimente etc dar lumea era inca linistita fara stress. Adevarat erau cu banii in buzunar si nu aveau ce cumpara dar toti aveau o bucata de carne in frigider. Nu aveau cei lenesi.Cei care acum conduc tara. Fa o compartie acum atunci aveai banii dar nu aveai produse de lux acum ai produse de lux dar nu ai bani.
    Si sa i-ti mai spun ceva poate nu sti se vorbea aici la tv,presa, oamenii ntre ei ca este dictatura in Romania dar si ca este unica tara care isi plateste intr-un ritm alert datoriile la FMI. Dar poate multi nu stiu daca nu strangi putin cureaua nu poti face o economie. Asa este peste tot. Si uite cum a reusit el Ceausecu ca in 89 sa aiba un plus de 3,5 mld$ pe balanta FMI. Dar azi asa zisi pseudo democrati in 20 de ani au adus tara la un deficit de aproape 50mld euro. Lozinci ca nu ne vindem tara,in ani 90 au fost numai praf in ochii multimi ca sa acopere samavolniciile lor. Daca EL Ceausescu a reusit sa aduca Romania la un nivel al tarilor dezvoltate cei de acum au adus-o in pragul falimentului.In fine as avea multe exemple sa i-ti spun daca te ai documenta si tu ca alti poate ai vedea altfel realitatea

    Apreciază

  71. iunie 18, 2010 15:06

    @eu,
    daca si parca…
    „Daca nu s-ar fi facut sub ceausescu acele “marete infaptuiri ale epocii de aur”, s-ar fi facut sub altul, poate cu mai multe “succesuri”.”
    Faptele nu se discuta nici istoria.
    In Franta de exemplu cand au inceput construirea metrolului?

    Romania de dupa Ceausescu a ajuns in situatia de incapabilitatea sa-si plateasca dobanda de la imprumuturi. Romania traieste din imprumuturi, Romania in epoca de argint nu produce. Conducatorii straluciti din noua epoca nu au avut o viziune pe termen lung. S-au gandit numai la furt. Nici macar nu sunt capabili sa termina ce a inceput Ceausescu. Asta este managamentul patriotic si lucid.
    –––––––––––––––––––––
    Din 1989 incoace ce a realizat noul regim „capitalist” condus de oameni straluciti ? ZERO!!!!!!
    in 20 de ani batranii mor de foame si li se mai taie din pensie asa de bun a fost asa-zisul tau managment.

    Pe vremea lui Ceausescu Romania nu a dat faliment financiar, si moral vezi in ce fel de hal a ajuns Romania numai in 20 de ani sub oameni intelectuali cu scoala profesori lectori, mari „democrati” etc, oligarhi si fostii lingaii a lui Ceausescu care acum il critica, asa cum faci si tu.

    Tu mai ai obrazul sa scrii „ca s-ar fi facut sub altul”, un om cu o putina logica isi da seama cat de gresit e felul tau de a gandi analiza si cum incerci se ne explici despre „managment”, si patriotism.
    Pe mine ma suprinde faptul ca nu esti capabil sa faci o analiza la rece si sa fie obiectiva.
    Te rog frumos sa scrii cu nick-ul tau adevarat nu e frumos sa postezi anonim pe mai multe nick-uri

    Apreciază

  72. iunie 18, 2010 20:42

    @Ovidiu si @ Staicu. Regimul capitalist nu va produce nici el pt. lenesi. Pt. ca in democratie nu trebuie sa munceasca altii pt. cei care produc copii pe banda rulanta. Cel putin pe vremea „patriotului” ceausescu exista un motiv concret pt. faptul ca ca familiile erau f. numeroase, si anume faptul ca „patriotul” ceasca interzisese avorturile si nici anticonceptive nu se gaseau pe piata. Eu sunt decretica si fratele meu mai mic, care si-a bagat ceva in patriotismul comunist bolsevic si a emigrat definitiv. Nici pe vremea „fauritorului” nu avea lumea casa, ci locuia cu chirie la stat, fiindca statul nu le mai vindea casele. Asa „patriot”, ceasca tinea cu Romania (?), nu cu cetatenii ei si le crestea chiria „cand voia muschiu’ lui”. Nu fac parte din structuri guvernamentale – si acum locuiesc cu chirie. Nu am produse de lux- laptopul de pe care scriu acum, l-am cumparat de la o agentie bancare care intrase in faliment :). Si apropos de PC, parca toti liceenii au fost utilati cu PC-uri, gratis, de la buget. Ar fi chiar de rasul curcii ca un inginer sa nu-si permita un PC ! In facultate era sa mor de foame si mi-am amanat un an ca sa muncesc si sa-mi revin fizic. As mai face haz de necaz, insa nu mai vreau sa traiesc niste amintiri sinistre. Nu ma semnez cu nickname, pt. ca ar coincide cu „Iuliana” de mai sus, iar „eu” sunt alta persoana. Si apropos de relatiile de prietenie ale lui ‘ceasca cu RFG si Israel, scria prin Libertatea ca Herta Muller si multi etnici germani si evrei au fost vanduti de ‘ceasca pe bani multi tarilor de origine ale parintilor lor. Nu cred ca ai fi vrut sa fii in pielea lor, sau a rudelor lor. Pe vremea impuscatului nu exista notiunea de faliment, nici in dex. Daca ar fi existat, ‘ceasca ar fi interzis-o.

    Apreciază

  73. iunie 18, 2010 21:31

    Si inca ceva, Ovidiu: Romania nu a fost o tara dezvoltata niciodata. Pe vremea lui ‘ceasca totdeauna Romania a fost o tara in curs de dezvoltare – eu asa am invatat la toate economiile politice din scoala. Iar Franta, indiferent de momentul inceperii constructiei metroului, a fost o tara dezvoltata. Delegatii de la Renault trimisi in Ro primesc spor de lumea a III-a si au primit de cand a venit Renault la noi. Imi pare rau ca te dezamagesc, insa negrii au salariul mai mare in Franta decat romanii la ei acasa – si asta de mai bine de 20 de ani.

    Apreciază

  74. iunie 19, 2010 00:35

    @eu,
    tu amesteci doua ideologii diferite, intr-un subiect diferit. subiectul nu a fost ideologia. Ambele ideologii in teorie sunt bune, daca sunt practicate asa cum este si scris, din pacate ambele nu functioneaza, si nu au functionat, vezi istoria capitalismului, cati oameni au murit de foamete, pentru ca speculantul nu munceste ci joaca cu bursa pe spatele cetateanului, si cand falsul expoldeaza se ajunge la recesiune faliment etc, de-aia zic ca ceea ce functioneaza la precizie este numai dictatura pentru o vreme de tranzitie, sa fie si 30 de ani daca este nevoie.

    Dar daca deja vorbesti de ideologie hai sa vedem ce inseamna, teoretic comunismul era o alternativa.

    Capitalismul trebuie sa creeze CAPITAL,concurenta, atractie pentru investitori, locuri de munca, economia tarii si este responsabil pentru buget,banii publicului, patrimoniul tarii. Trebuie sa asigure o viata decenta pentru oamenii care au muncit o viata si au devenit pensionari.

    Cand un sistem nu da randament, si nu functioneaza trebuie schimbat.
    Cand un sistem duce o tara spre prapastie ma refer la economia nationala (ceea ce se intampla acum incepand ) trebuie schimbat chiar prin revolutie.

    Asa cum zicea Stanculescu sint momente cand tara trebuie condusa de o dictatura. Sunt de-acord cu aceasta afirmatie.

    Ceaíusescu a demonstrat ca se poate si cu dictatura!

    Ceausescu a fost omorat si schimbat de comunisti si securisti, ordinea a venit de la Moscova. iar liderii lor erau marginalizatii, lingaii,agentii KGB- GRU. si tradatorii, deci a fost vorba de o lovitura de stat, pregatita la Moscova inca din 1971, cand tradatorul Ceausescu a condamnat invazia rusilor in Cehoslovacia.

    In Romania din pacate nu s-a schimbat absolut nimic nici macar mentalitatea. Ceea ce Ceausescu a incercat sa faca a fost desovietizarea tarii si crearea indenpendentii, prin modernizare.

    Ceausescu a fost asisanat adica (asisanat politic), sus poti sa-l vezi pe noul capitalist democrat Ion Iliescu care il saruta in fund pe Ceausescu.. El nu este singurul toti acesti stalinisti care au slujit aparatul opresiv si care chiar l-au incurajat pe Ceausescu sa ieie masuri drastice chiar ei i-au bagat in cap cultul, astazi acesti criminali bolsevici care ziceau in ’89 ca CEAUSESCU A INTINAT COMUNISMUL NOBIL au devenit marii democrati, nu poti sa schimbi un sistem cu asemenea oameni care n-au nicio o legatura cu democratia sau cu capitalismul ei nu au fost niciodata democrati, vezi in alte articole tot ale mele unde am pus stenograme care atesta ca Iliescu si ai lui au cenzurat, au tinut popor in frica, sa numai vorbersc de Iliescu care in calitate de secretar de judet orice miscare securitatea avea nevoie de aprobarea lui, a lui iliescu, Basescu tot a colaborat cu Securitatea acesti oameni au devenit presedintii capitalismului democrat, de-aia Trebuia sa ramina in viata Ceausescu sa faca ordine.

    Ceausescu dupa cum eu l-am cercetat a vrut sa faca o schimbare lenta de sistem, din 1965 si pina in 1980 in Romania s-a trait cu mult mai bine decat pe vremea asta. Asadar,ma intorc la stalinistii de mai sus care au dat lovitura de stat ca sa intre doar in istorie de setea puterii, si nu pentru ca le interesa poporul roman

    Ceea ce scrii tu e mai degraba un fel de capitalism fara conducatori si fara responsabilitate, asa ceva nu poate sa functioneze in lumea civilizata.

    Sunt doua sau trei curente socialismul si liberalismul.
    Ambele sunt partide democratice.

    Asa ca nu-ti inteleg mesajul cand amesteci copii cu capitalismul, chiar daca se face copii pe banda rulanta tot statul este obligat prin constitutie sa aiba grija de ei.

    Apreciază

  75. iunie 19, 2010 01:27

    Da, o fi statul obligat sa le poarte de grija copiilor, insa statul nu este o entitate productiva. Statul ia de la cei care platesc CAS si impozite si plateste ajutoare sociale catre cei care fac copii inainte de a-si gasi un servici si/sau a avea o casa. Aici este cheia falimentului moral despre care vorbeai mai sus. Statul, obligat sa-i intretina va lua de la cei care produc si castiga in sistemul privat, nemultumindu-i si pe ei, sau – ca in cazul actual, va taia din veniturile bugetarilor, din pensii etc. nu ma refer la cei care au cate 1, pana la 2 copii, ci la cei care fac cate 4, pana la 12 copii, bineinteles tigani si moldoveni, care n-au un loc de munca permanent. Eu, ca si „capitalist”, consider ca nu sunt cea mai potrivita sa-mi mareasca impozitul pt. a avea cu ce hrani plozii tiganului, pt. ca acesta nu mai este curent liberal si nici democrat, ci unul terorist. Crezi ca in comunism n-au existat boieri comunisti ? Cum crezi ca au rezistat pana azi, daca nu pupandu-l in fund pe ceasca si mutandu-se dintr-un partid intr-altul, schimbandu-si ideologiile si profitand la alegeri de voturile tiganilor ? Pt. ca, sa nu uitam, Ilici e pe jumatate tigan si pe jumatate rus (devenit) si a fost totdeauna de stanga, deci cu tiganii aceia cu palate si cu retele de traficanti de minori, care nu platesc impozite, insa merg in Mertzane sa-si ridice ajutoarele sociale. Daca tu venerezi comunismul asa cum l-a construit ceasca, inseamna ca vrei sa ma aduci la acelasi nivel cu ei, insa eu va trebui sa platesc impozit pt. venitul obtinut din munca mea, in timp ce tiganul cu palat nu va fi controlat de unde are bani de Mertzan si palat, asa cum nu era controlat nici pe vremea lui ceasca.

    Apreciază

  76. iunie 19, 2010 10:15

    @Eu,
    Daca traieai intr-o tara de exemplu ca Suedia nu-ti puneai asemenea intrebari pentru ca aveai un salariu de 2000 de euro, vezi in Grecia unde s-a dat faliment cat primeste un pensionar dupa ce i s-a taiat 25% din salariu, 1500 de euro, in Romania de dupa Ceausescu a fost jefuita de fostii stalinisti, de atunci nu s-a ridicat nivelul de trai de-aia simti cand ti se taie din salariu si dai vina pe tigani….Ceausescu a fost erou si cel mai mare patriot care a lasat o tara fara datorii, daca revolutia era castigata de revolutionari te asigur ca nu se furau banii si nu ajungeam in haosul in care sintem.
    Statul are obligatia sa ghestioneze in mod rational si corect economia tarii si veniturile.

    In primul rand fiecare om isi plateste taxele, statul incaseaza banii grei, de la cei care produc, si de la cei care nu produc, ca si ei platesc taxe indirect. Casele de asigurare se ocupa cu platirea pensiilor, si pentru copii, handicapatii etc.

    Uniunea Europeana a dat miliarde de Euro, unde sunt banii? ce au facut cu banii????

    Daca statul nu ghestioneaza corect si nu are proiecte de dezvoltare industriala etc. pe termen lung se va simti, cand nu dezvoltezi sectorul privat, cand nu faci sa fie atractiv, sau cand nu investesti tu ca stat bani pentru modernizare atunci tara ajunge unde a ajuns in momentul de fata. (mai ales ca Romania timp de 10 ani a primit miliarde de euro de la UE).
    ––––––––
    Ceausescu a achitat datoriile in 1987, dar daca vroia putea s-o plateasca s-o prelungeasca si pina-n 1995, asa cum a fost planuit, dar Ceausescu cand a vazut dobanziile a hotarat sa plateasca rapid fara ezitari de-aia poporul a suferit a fost o perioada foarte grea pentru Romania, mai ales ca statul producea. Acest lucru se repeta acum in 2010, in capitalism, mai grav, Romania in 1989 a fost o tara suverana fara datorii chiar unica tara din Europa fara datorii externe, dupa lovituira de stat, fostii comunistii stalinisti, au pus mina pe bani si n-au stiut ce sa faca ca habar nu aveau ce inseamna capitalism, de-aia l-au si asisanat pe Ceausescu ca nu cumva sa-si deschida gura si sa ne povesteasca cine sunt acesti tovarasi si sa aflam adevarul despre ei. Crima comisa de CFSN, in Sfanta Zi de Craciun e de neiertat au pus mina pe dosare si-au sters urmele, au modificat stenogramele din 17 dec. 1989 ca Miliea sa fie erou iar ceausescu vinovatul principal, au musimalizat absolut totul, poporul roman a fost manipulat mintit si dezinformat timp de 20 de ani de acesti mafioti care-i lingeau fundul lui Ceausescu, si Basescu a fost din gasca lui ilici.

    Iti explic dar poti sa cauti cam am pus multe documente si articole.

    De ce crezi ca dupa „fuga” (a fost fugarit) lui Ceausescu au aparut asa-zisii teroristi virtuali? iti spun de ce mai intai Ilici a declarat ca a dezfiintat Securitatea (practic a fost o minciuna) asta a fost in noaptea de 22, apoi a declarat ca grupul ne-ales de revolutionari adica CFSN a preluat puterea, asta inseamna ca din acel moment ilici a devenit responsabilul principal, el pina in ziua de azi nu stie cine au fost teroristii pentru ca sa ne manipuleze sa bage frica in popor sa descurajeze actiunile revolutionarilor apoi pretext sa-l omoara pe ceausescu ca poporul sa nu afle cine sunt si au fost acesti oameni care l-au slujit pe Ceausescu, asa a procedat noua miscare CFSN.

    Daca nu-l omorau pe Ceausescu Iliescu nu mai ajungea sa fie presedinte (in puscarie precis) dar nici securistul turnator Traian Basescu care a fost in toate guvernele, dar sa nu uitam ca in ianuarie 1990 el fost Membru executiv FSN la Coinstanta.

    Apoi asa-zisul „proces” capetele de acuzare, toate au fost mincinoase Ceausescu n-avea conturi in Elevetia, nu a vrut sa fuga din tara asa cum a fost acuzat, Ceausescu nu a dat ordin sa se traga in populatie vezi ca am teleconferinta video inregistrata, (asa calea de furt a fost libera).

    Deci s-a creat o atmosfera teribila ma refer la asa-zisii teroristi fara proportie impotriva lui Ceausescu, ca sa fie executat imediat.

    Tot acest grup CFSN este vinovat de genocid 1000 de morti si 7000 de raniti. apoi mineriadele si minerii lui iliescu-basescu.

    Asta a fost pentru ei libertate si democratie; minciuna, manipularea si furtul.

    Iti garantez ca daca Ceausescu raminea in 1990 isi dadea demisia asa cum a si planuit-o, dar si complotistii plateau cu puscaria. Apoi trecerea la schimbarea de regim.

    Totii istoricii au incercat sa faca lumina, ceva s-a facut dar din pacate nu e suficient Ceausescu la un proces public ne povestea absolut totul tot adevarul, abia atunci Romania intra intr-o noua era fara hotii, fara stalinistii, fara complotisti. iar bugetul raminea neatins de hoti asa cum l-a lasat Ceausescu si Romania putea sa ajunga acolo unde sunt tariile mai dezvoltate.

    Apreciază

  77. moldoveanu permalink
    iunie 19, 2010 13:06

    Cred ca ar trebui sa ne impacam cu trecutul si sa il acceptam. Bun si rau este al nostru. Si in locul glumitelor si a soparlelor pe seama lui Ceausescu sau Iliescu sau a cui vreti, a micului derizoriu in care excelam, sa ne intrebam:
    1. De ce in Romania comunista nu s-a coagulat nici o forma de rezistenta relevanta?
    2. De ce dupa 20 de ani de libertate parem doar niste copii imbatraniti care dintr-o sedinta de guvern retinem doar ca s-a impiedicat un ministru pe scara si nimic din ce s-a discutat?
    3. De ce este atata gunoi in orasele noastre?
    4. De ce mori cu zile in spitalele noastre pline de cei mai buni medici de pe planeta si cele mai amabile asistente?
    5. De ce in tara celor mai buni profesori din lume toti isi dau copiii la meditatii?
    Si intrebarile pot continua!

    Apreciază

  78. DAN permalink
    iunie 19, 2010 14:16

    EU M-AM NASCUT IN TIMPUL REGIMULUI COMUNIST EXACT CIND CEAUSESCU A INTRAT LA PUTERE,VA SPUN SINCER CA PINA CIND AM INTRAT LA LICEU NU PREA AM SIMTIT REGIMUL COMUNIST DAR DUPA AIA SA TE ATII …………….PINA CIND SI FEMEIA DE SERVICIU DE LA INTERNATUL SCOLI UNDE STATEAM AVEA PRETENTIE LA O MICA „ATENTIE”( SPAGA)NU MAI ZIC DE PROFESORII ,DOCTORII ,ETC………..M-AM ANGAJAT..AM….DAT SPAGA PESTE TOT,DE LA PERESONAL PINA LA SEFUL CEL MAI MIC………..AVEAU PRETENTIE TOTI DE O MICA SPAGA………ERAU TOTII NISTE CIUBUCARIIIIIIIIIII………………CA SI IN ZIUA DE ASTAZIIIIIIIIIIII……………ASTAZI TOTUSI VAD CA LE MAI E PUTIN TEAMA SAITI CEARA IN FATA…………

    Apreciază

  79. Sergiu permalink
    iunie 19, 2010 22:02

    Dupa alti 20 de ani, comentam la fel fara vreun sens sau o imagine obiectiva asupra acelor acelor evenimente ce nu au adus libertatea , ci mai degraba durerea familiilor matrilor nevinovati si a poporului roman ce si-a pierdut identitatea..Putem spera ca , cei implicati direct , intr-un moment de slabiciune sau remuscari v-or divulga din scenariile ce au fost puse bine gandite si puse in practica…Dumnezeu sa apere acest popor de ceea ce v-a urma…
    Ceausescu ne-a blestemat sa-l regretam!

    Apreciază

  80. iunie 24, 2010 14:54

    @Ovidiu – Eu am scris CAS pt. ca ma refeream la Contributii pt. asigurari sociale, in care intra si sanatate si invatamant (sau handicapati – ca nu mai stiu cum se numeste acum aceasta parte de contributie), ajutor de somaj si fond de pensii. Deci toate aceste contributii, adunate, inseamna CAS. Pana acum 2 ani -cand mai tineam contabilitatea primara la o microintreprindere, CAS-ul era vreo 23% din salariu. Daca mai adaugi 19% TVA, inseamna ca din venitul brut al unui salariat, mai bine de 50% se scurg in sistemul bugetar, in conditiile in care nu stii daca vei beneficia vreodata de serviciile medicale, de pensie sau somaj. Ca la medic dai bani fiindca mergi la particular (de teama sa nu mori in spitalele de stat care n-au nicideunele), de pensie nu stii daca vei iesi viu (65 de ani e o varsta greu de atins in zilele noastre), copii nu faci pt. ca n-ai cu ce-i intretine si nici timp sa-i cresti nuprea este pt. cei care lucreaza la particular (deci nici de fondul de contributie la invatamant nu beneficiezi), iar in somaj nu-ti permiti sa stai, pt. ca e prea mic si mai bine muncesti orice. Concluzia: 50% din venitul brut se duce la ajutoare sociale pt. tigani, la urgente tot la ei (cand se taie cu sabiile), la cresterea plozilor lor si scolarizarea acestora cu fortza, la intretinerea lor in puscarii si la pensiile lor de handicap (ca s-au initiat si ei in acest domeniu si isi scot pensii de handicapati mentali, apoi dau linistiti in cap ca sa talhareasca, fiindca nici justitia nu-i baga dupa gratii pe dementii cu fisa medicala). Dar eu ti-am expus aici doar raul indirect pe care-l produc tiganii in societate (cu aportul statului), cel direct este in dosarele Judecatoriilor.

    Apreciază

  81. iunie 24, 2010 16:23

    @Ovidiu – Vreau sa vad si eu un tigan rabdand de foame in Romania, ca se incalzeste iarna cu carbuni cumparati cu ratia, ca gateste la lampa cu motorina fiindca nu-i ajunge o singura butelie de aragaz intr-o luna pt. toata familia, ca mananca o luna numai mancare de post, in timp ce munceste 8 ore/zi, ca n-are nici telefon in casa sau mobil sa sune toata ziua la urgente c-a borat puradelu’. Dupa aceea iti voi da dreptate sa sustii ca a fost bine pe vremea lui ‘ceasca. Daca se va si sinucide, scarbit sa traiasca in asa penurie, iti si semnez cu tot numele ca sa certific faptul c-ai avut dreptate:).

    Apreciază

  82. E.Staicu permalink
    iunie 24, 2010 19:25

    Ovidiu am citit toate articolelele tale. Tin sa te felicit inca odata pentru adevarul si claritatea lor. Dar din pacate multi romani datorita meschinariei capatate din familie, societatea in care au trait- renega adevarul. Asa numita @EU ce semneaza cu aceste doua litere ce au dupa opinia mea Europa Unita, aducand prin aceasta un afrond democratiei Europene, prin comentariile sale fara noima si un pic de logica. Daca a fost asa frustrata de regimul vechi iar fratele ei a intors spatele asa zisului bolesvism din Romania ,de ce nu l-a urmat la mai bine?Aceasta persoana de sex feminin care este nascuta cu decretul a avut ocazia si dupa 90 sa se realizeze spiritual daca nu material. Dar se pare ca altceva a urmarit aceasta doamna. Tare as vrea sa o intalnesc si sa o invit pentru o perioada la mine in Amsterdam sa ii arat adevarata fata a sistemului. Scrie niste aberatii chiar pot zice strigator la Cer, s-au vandut cetateni germanii si evrei. Ok sunt de acoord traiind aici stiu toate aceste subiecte. Dar banii aceeia nu au ajuns asa cum sustin catei ceilalti intr-un cont privat ci s-au platit datoriile tarii. Romania fiind prima tara din lume la inceputul anului 89 care era la 0 la fondul monetar international ii pot arata astea. Dar sa zicem chiar asa ca acel PIB era foarte scazut dar ea sa stie ca la un moment dat Romania devenea bankerul lumi ceea ce nu a convenit altor puterii. Se vede situatia acum ce este in Romania. Industria era veche adevarat. Atunci de ce s-a vandut acum indianului Mital???? Ca era veche? Ca acest M ital numai la o luna sa faca un colier de 1.ooo.000 Euro ficei sale in Londra dar de nuna de. Iar la Galati se faceau restructurari. In fine ii pot da exemple multiple. In 32 de ani petrecuti aici am schimbat o gramada de locuri de munca iar in jur de 55 de am fost prea in varsta ,nu se spune ca esti in varsta dar mai incerci deocamdata nu sunt locuri. Si uite asa trebuie sa te rezumi la somaj cei drept suficient. Dar asta este o alta istorie.
    In al doilea rind vreau sa adaug ceva care da de gandit natiunii romane anume despre tigani. Am lucrat cu diversi oameni din diferite tarii,dar s-au integrat in legile si societatea de aici. Cei ce nu s-au integrat au plecat in alte tarii sau au fost pur si simplu trimisi in tara de origine(persona nongrata) .Tiganii aici au venit (vb de cei din Romania) dupa revolutie cu vechea indeletnicire:cersitul. Bineinteles ca au fost expulzati intr-un timp scurt. Alti au furat etc etc. Dar in toata cariera mea nu am lucrat cu nici un tigan. Iar in adevarata democratie actuala din Romania ei fac legea cum vor pana si numele lor in rromi. Cand in toata lumea li se spune tigani.

    Apreciază

  83. iunie 24, 2010 20:37

    @E.Staicu,
    iti multumesc frumos pentru aprecieri, da, asa este imi place sa aflu adevarul incerc sa fiu cat de obiectiv se poate. Am vazut adresa ta de mail, iti voi scria, promit, nu stiu daca-ti place fotbalul, stiu de Amsterdam am fost acolo in vizita.
    „Eu” ai uitat sa povesteasca si despre perioada buna adica din 1965 pina in 1979, pe atunci se gasea de toate si cafea si ciocolata dar si ulei de masline.

    Reamintesc aceasta perioada ca sa-i demonstrez lui EU, ca, cu toate ca Iliescu zice ca in 1969 cand a fost in Coreea impreuna cu Ceausescu acesta i-a reprosat, criticat, de aia a fost marginalizat o minciuna. si mai zice ca de atunci au inceput sachimbariile idiologice in Romania, oare? daca era asa Ceausescu facea de la inceput ceea ce a facut dupa ce a inceput sa plateasca datoriile externe, dar nu asa a fost, asta inseamna ca Ceausescu a fost un lider responsabil.

    Apreciază

  84. iunie 25, 2010 09:24

    Draji preteni, io ma retrag acu’ si va urez multa sanatate si ferishire si un viitor luminos alaturi de cei draji. Uraaa, uraaa! Ceausescu Pe CeR e !

    Apreciază

  85. iunie 25, 2010 10:02

    @Eu,
    de ce ? te-am suparat cu ceva??

    Apreciază

  86. iunie 25, 2010 10:18

    Nu, draji tovarashi shi preteni, nu m-ati suparat, dar am planul cincinal de realizat. Uraaa! Uraaa! Ceausescu Pe CeR e !

    Apreciază

  87. iunie 25, 2010 10:24

    @Eu,
    hai ca vad ca-ti place gluma, dar vezi ce fel de palma a primit de la CC, dictatura portocalie condusa de marinar???

    Apreciază

  88. iunie 25, 2010 10:33

    Nu e gluma, Ovidiu, ci asa ii saluta nemtii pe romani in Germania, diminetza, la pranz si seara. Iti spun cu cea mai mare seriozitate.

    Apreciază

  89. iunie 25, 2010 10:42

    @Eu,
    tu esti acum in Germania?
    Acolo unde pui mail-ul cand scrii comentarii pune o adresa corecta

    Apreciază

  90. E.Staicu permalink
    iunie 25, 2010 10:43

    Draga, eu sunt tare curios cum spun germani romanilor dimineata,la pranz si seara. Dar te rog in germana.

    Apreciază

  91. E.Staicu permalink
    iunie 25, 2010 10:46

    Da eu sunt in Germania la prietena mea. Olanda acolo am casa mea dar sunt liber neingradit de nimic chiar si de prejudecati

    Apreciază

  92. iunie 25, 2010 10:46

    Ei, uite ca atata lucru au invatat si nemtii sa spuna in romana: „Ceausescu Pe CeR e! Si Uraaa! Uraaa!” E asa de greu de retinut pt. un strain, ca mie mi se pare f. simplu si pt. un chinez.

    Apreciază

  93. E.Staicu permalink
    iunie 25, 2010 10:48

    Te am rugat in limba germana nu ce ai auzit tu de la X sau Y

    Apreciază

  94. iunie 25, 2010 11:00

    TSCHUSS !

    Apreciază

  95. flo ghi permalink
    septembrie 30, 2010 21:24

    ma uit cu uirmire la ce scrieti acolo, de asta ne este rau in romania ,santeti o natie de comunisti jjjjegggosi.va mirati de ce nu va este bine gunoaie imp.

    Apreciază

  96. flo ghi permalink
    septembrie 30, 2010 21:35

    santeti p cu to-tii vorba lui cocosila vezi morometii

    Apreciază

  97. flo ghi permalink
    septembrie 30, 2010 21:38

    ma uit cu uirmire la ce scrieti acolo, de asta ne este rau in romania ,santeti o natie de comunisti jjjjegggosi.va mirati de ce nu va este bine gunoaie imp.muistule de adm. arzate-ar focul

    Apreciază

Trackbacks

  1. Cadou pentru conducătorul huiduit…Ion Iliescu « Ropolitica
  2. Nu e Ilici aşa de alb « George Simion

Lasă un comentariu

Descoperă mai multe la Nicolae Ceauşescu Preşedintele României 1965-1989. Sit oficial 🇧🇪

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura